Wednesday, April 6, 2011

Qiena MOKMOK ❤

hello people , hello readers , hello followers :)
Assalamualaikum , have a great days .
ada something lagi yang aku nak storie lah . hhe
pasal Qiena mokmok .


pertama sekali , aku merajuk dengan Qiena mokmok .
dah la lupa wish birthday aku hari tuu .
lepas tuh salahkan aku pulak , kate dapat free call tapi takde call dia pon .
* aku tipu dia , aku kata mana ada dapat free call .
ahaha , kalau dia tahu nie , mesti kena maki bebelbebel sampai tahun depan pun tak habis lah .
ada lah aku sengaja buat badmud dengan dia tadi .
hoho , padan muka dia .
lepas tuh ada je point nak kenakan aku balik .
ouhh Qiena mokmok . ahaha
lepas aku dah merajuk buatbuat muka serius tuu ,
dia bole ingat aku mainmain lah kan .
sebenarnye aku memang mainmain pun , saje nak kenakan dia .
hhe . lepas tuh dia pun pujukpujuk laa aku nie kan .
dia kata takde hadiah nak bagi , just tunggu tepi phone .
nanti aku bagi something .


and aku pun tunggu tunggu tunggu dan tunggu .
ahh , gotta new text message !




ahh , apakah ? apa motif dia nih antaa gambar sendiri kat aku nie , ahha
Qiena mokmok kata ; aku bagi kau hadiah 2 kuntum bunga dengan sepasang mata biruu .
T_______T
takpe la , cukup bermakna untuk aku dah tuu . thanks yeah Qiena mokmok .
rawwrr rawrr ! hehe :D
actually aku suka panggil dia mok , sebab dia nih takde lah gemuk mana , just chubbychubby sedap gituu la , so kalau dah chubby tuh kat mata aku gemuk .
so , aku pun panggil dia Qiena mokmok .
cute tak cute tak , cute kan kan ? ngee ~



oke lah , tuh je entry untuk hari nie && yang terakhir untuk malam nie .
malash laa nak overnite . takutt . ngehee :)
T______T

p/s : tadi kan ada try nk login fb orang tuu , x dapat lah pulak . baru nak stalk .
confirm da tuka password . alah , pujuk sket je , confirm dapat password dia . haha
kes da boringg gila da nie . tido ah jum ?

alrightt , night people . jumpa esok pagi .
doakan ujian Munsyi aku berjalan lancar sabtu nie .
good nightt !



No comments: