Thursday, April 7, 2011

Banyak Roh Tak Tenteram .

hello people , night night night !
ngehhe , i hav storie to share , kinda interestinggg , maybe :)


tadi aku kuaa , sorangsorang macam biasa lah kan .
oke , then aku balik agak lewat malam jugak lah .
hm takde lah lewat sangat .
around 9.00 malam macam tuu la .
takpe , jangan risau , i will take good care of myself .
oke , masa nak balik tu , dah ontheway balik lah kan ,
aku pegi balik naik scoot aje tadi .
so , depan kubur kat Simpang Tiga tuu , aku bawak laa lajulaju .
sebab aku kalau boleh nak elak dari lalu depan kawasan perkuburan tu .
oke , memang mesti terpaksa lalu sebab tuh je la jalan nak pergi rumah aku .
rumah aku jauh plus Jalan Muar tuh lampu jalan macam ada takde je .
sumpaaa gelap .
oke , lepas tuh , aku nampak ada lampu kelipkelip .
aisehhhman ! ada block polis laa .
T_______T


sure confirm pasti kene berhenti lah kan .
tapi aku tengok keretakereta semua dia bagi lepas je .
aku pun buat tak tahu lah , nak jalan je lah .
sebab nak balik cepat plus , dia roadblock betulbetul depan kawasan perkuburan lah kan .
awwhhh shittt !

'' dik , berhenti tepi dik . tengok lesen '' .
dalam hati aku kata : aduhaiiii . kene berhenti jugak ke ? aku nak cepat nie .
'' alaaa , nak apa ? kite ada lesen lah ''
'' ye la , tunjuk laa . nak tengok lesen . betul ke tak ada '' .
aku pun bagi tunjuk lah lesen aku .
ingat aku nih takde lesen ke , haiyaa sorii okeh .
lesen kete pon aku ada lah . pastu selamba je aku cakap ,
'' alamak aiii , tak ingat lah . bawak ke tak ek ''
'' kalau tak bawak setel balai lah ''
okeoke polis hensem tak pe . ngehhe :)
uhh nasib baik aku bawak lesen tuu , HAHA actually dah cuak gak .
sebab aku kan selalu tukartukar beg . hhe

'' ala , kan dah cakap ada lesen . cepat lah , nak balik nih ''
'' nak balik cepatcepat kenape ? nak terkencing ke ''
gile polis nie , takde soalan lain ke . buduuhh betul lah .
'' nak cepat nak balik rumah lah ! haishhh ! ''
lastlast dalam 5 minit aku kat situ , dia pulang lesen aku , dan aku pun terus bawak lajulaju balik rumah , hehe .


kebetulan pulak senyapsunyi je Jalan Muar hari nie .
seramsejuk lah siaaa* . sengal betul !
dah la Jalan Muar depan rumah aku nie kawasan nye ......
tak boleh cakap lah , memang banyak roh tak tenteram kat sini .
paling banyak accident berlaku kat Jalan Muar nie , selang beberapa buah rumah dari rumah aku je , memang selalu kalau accident treler , kereta , lori , van , macammacam lagi lah kat depan rumah jiran aku tuu . dorang kata nampak benda .
benda apa , wallahualam . susah aku nak cakap .
aku ? kuar pergi depan rumah aku malamalam pun aku tak berani .
meremang bulu roma nih . seriouslyy .


lagi pulak , beberapa hari yang lepas , ada kejadian misteri berlaku .
ada hantu bungkus ikut budak balik rumah naik motor .
dia tumpang budak tuu , ramai gak lah yang nampak .
hm , part tuh . benda tuh dorang nampak kat depan kubur Simpang Tiga yang aku kene berhenti tepi tadiiii tu sebab polis tuu la .
grr , kalau aku tak boleh tido malam memang aku salahkan polis tuu !
gile laa .



No comments: