Tuesday, April 19, 2011

He ' s Married Already !

hello readers && stalkers . how are you today ?
hope fine , yeahh :)
hari nih aku de storie yang tak berapa nak best lah nak share with you all .
even tak best pon , aku tetap gak nak share . tak kira tak kira tak kiraaa !
ahaha , gaya macam budak kecik mintak gulagula tapi dapat penampaa .
T_____T

oke , tadi aku pegi taman permainan kanakkanak .
buai penuh la wehh . so aku tak dapat main buai lah hari nie . so aku pun just dudukduduk dan textinggg non stop dengann .... ! oke then , aku jalanjalanjalan dan jalan , ahahaha dari jauh lagi aku dah nampak brother yang hari tuu .


oke , yang tuh laa . and aku ada bagitau kat post yang lepas , kalau ada jodoh , jumpa lagi lah kat manamana . ahaha , then aku memang de terjumpa dia petang tadi . TERjumpaa dan bukanlah seperti yang disengajakan . hoho . and memang ada jodoh lah kita berdua kan kan >.< tehhe !

tapi ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

dia standstoodstill bawak budak kecik tuh . and aku rasa mesti tuh anak dia . ahaha he ' s married already !
tadde jodoh lah kalau part yang nih . hoho :)
sedihsedih .
T_____T
sedih tak ? sedih kan ?


No comments: