Tuesday, February 1, 2011

25 things bout Lea :)

hye olls , happy February !
dah sebulan berlalu dalam tahun 2011 nie kan kan .
cepatt je masa berlalu . okeh
hee , Lea nak kongsi dengan korang semua ,
25 perkara bout myself . hoho
kalau ade yang nak tahu , bace lah . kalau tak nak tahu , close the page okeh :)
tadi , pegi nightwalk kat belog  nur aynie ,
tag for everybody . hee
. . . . . . .

1) nama penuh ; Lia Nelissa binti Azhar .

2) akan berusia 20 tahun , 29 mac akan datang :)

3) suka kucing sangatsangat !

4) suka shopping sangatsangat , suka berjalan tanpa ada had penat , awhh . hee

5) usahawan berjaya , HAHA tanam anggur lepas STPM .

6) baru je join Puteri UMNO Johor .

7) suke tengok cite supernatural , awwh sam and dean winchester :D

8) kaki wayang sangatsangat , sape sape nak belanje tengok wayang , bole bole . hee

9) masih belajar untuk jadi lebih matang , kanakkanak ribena .

10) peminat tegar muvie The Pirates of The Carribean , Twilight .

11) minat camping && aktiviti lasak ! uh nampak je kecik kan kan , tapi jiwa besaa . HAHA

12) degil , tak suka dikongkong ,  cepat marah .

13) peramah , love to talk talk and talk . hee :)

14) memiliki monthly pain yang sangatsangat teruk . awwhh tak suka :(

15) love Phineas and Ferb , Barbie , Tom and Jerry , Spongebob Squarepants , Mickey Mouse .

16) single but not available . still waiting for someone .

17) miss my late brother so much much and muchh . sayang family sangatsangat .

18) suka tengok perempuan cantik , suka tengok lelaki handsome. HAHA

19) rindu kat 5 Buddies && 7 sekawan :)

20) tak reti make up -.- HAHA

21) suka pakai tudung , shawl . 

22) nak jadi ahli parlimen satu hari nanti . insyaALLAH . kalau ada rezeki && peluang lah , kan kan .

23) takut gelap , takut binatangbinatang yang kecik , macam lipas , katak , semut && banyak lagi .

24) suka makan tomyam && milo ais , HAHA bestt what :)

25) suka tido kalau takde benda nak buat , lebihlebih lagi masa hujan macam nie kan kan , awwh . nyenyak sangatsangat .

okeh , itu sahaja kott . 
hope you olls enjoy reading '' 25 things bout Lea ! ''
:D 


2 comments:

enn Qaa said...

haha . cukup dong ..(:

cik Leaa said...

cukup kahh , HAHA :)