Tuesday, January 4, 2011

Ouhh Migrain .

hm , aku tak tahu la .
sekarang nie , migrain ' serang ' aku dalam keadaan yang agak kerap .
uh kerap kott .
yang last masa sebelum STPM ,
beberapa hari sebelum STPM ,
aku sakit migrain nie .
then , sekarang nie , sakit lagi .
uh , nampaknya sakit nie makin serius pulak dengan aku .
di tambah lagi dengan masalah insomnia aku nie .
semalam badan memang letih gilaa lah kan .
tapi bila dah letak kepala atas bantal , mood nak tidur lah kan ,
tak tidur jugak .
sampai pukul berapa entah , mata aku segar lagi .
pusing kiri , pusingg kanan ,
tak lelap jugak mata nie .
OUHH . susah betul kalau insomniac nie .
bangun sure lah lambat . help me :'(




2 comments:

Rara Farah said...

oh..rara pon imsoniac too...skrg makin menjadi2..then bile xtido mule la pening kepala...huhuhu....by the way...
amek stpm kew??

LiaNelissa said...

same lah kite , hm .
aah STPM 2010 . kenape ? same eh ;D