Sunday, January 2, 2011

Muvie Lagi ;)

woahh . petang tadi dapat tengok wayang .
hee . aku memang kaki wayang .
dan , aku sangat suka tengok wayang .
so , opening 2 0 1 1 nie , aku tengok cerita
t h e t o u r i s t .


nak komen lah kan .
cite nie tak best . bosan .
yang best just watak dia aje .
Angelina Jolie dengan Johnny Depp ;D


hee . entah cmne lah aku bole tengok cite nie .
cerita nie sesuai bagi yang sedang bercintaa .
aku tak bercinta , so aku rasa memang bosan .
dush dushh *
HAHA . tu lah manusia . suka sangat jadi pengkritik jalanan .
itu tak bagus , ini tak best dan banyak lagi .
uhh . xpe lah . lagi pon , aku tengok cite tuh bukan tengok free .
aku dah bayar then suka hati aku lah kan nak komen apa .
ngee , korang same macam aku kah ?
HAHA . esok plak aku nak kua dengan ;
so , agenda untuk esok ?
apakah ? HAHA wayang lagi lah kott .
confirm takde lain baa .
hee , okeh night .
o x o x :)

No comments: