Tuesday, January 18, 2011

Keseronokan yang Menyeramkan .

okeh . masa untuk bercakap panjang lebar nie .
eh eh ? cakap ke type ? HOHO
so , aku menghilang enam hari . bukan sekejap okeh .
lame dah tuu . hee
tengok gamba dulu lah oke  :)

gambar nie masa malam BBQ bersama Puteri UMNO Johor .
bersama penduduk daerah Tenang , Segamat .
di kawasan rekreasi Kolam Air Panas :)
best ouhh . seram dia pon best jugak . aww shitt .
kat sini kan , aku terjumpa someone nie .
dia datang dengan Puteri UMNO daerah Ledang . mungkin lah ?
hee , siapakah ? rahshiaa :D
actually , aku pon tak tahu siapa nama dia . HAHA
just sempat main main mata je . * aww

yang nie pulak :
ketua ketua Puteri UMNO tengah karaoke .
 karaoke  lagu ape ntaa .
hee , baju pink tuu Kak Aileen .
woahh she's the best ! baik okeh . sangat manjakan kitorg masa pegi outstation tuu .
terbaik lah :)
sebelah kak Aileen , kak Huda . ketua Puteri UMNO Labis .
baikk ouh . rajin bual bual dengan kitorang sume  :)
yang last tuu kakak Mamat Sepah . tak tahu siapa nama dia .
nak tahu tak ? masa aku snap picture nie ,
kat sebelah aku kan , someone yang aku minat tuu . HAHA
* :'D

cite seram :
mase kitorg berlima lepak kat kolam air panas yang best tuu ,
ttbe Huza dengan Jieha bau wangiii ~
sedangkan yang ada just kami sahaja .
okeh , Huza terus ajak pergi tempat len .
TAPI
masa dorang terbau wangi tuu , dorang pegi tegur .
sharina pulak tertegur benda melintas sebelah dia .

nak tahu apa jadi malam tu ?
sharina terjaga pukul 1:09 pagi ,
then nampak aku tengah online facebook sorang sorang .
masalahnya :
bila masa aku online fb pukul 1 pagi ?
last yang guna Fareha . aku siap tunggu dia off lappy lagi .
Sharina pulak nak suruh aku mengaku sesungguh sungguhnya .
dan aku menafikan sekeras kerasnya .
bila masa pulak ! ingat aku berani online sorg sorg kat rumah orang ?
hishh . meremang bulu roma .
dan lagi satu , pukul 12:20 last aku tengok phone ,
terus tidur .
persoalannya : SIAPAKAH ?

tak tahu la . sumpah tak tahu .

No comments: