Tuesday, January 18, 2011

Berehat Seketika :)

lepas hadapi pelbagai masalah , rintangan , cubaan dan dugaan ,
kitorg berlima diberikan cuti rehat selama beberapa hari sebelum hari penamaan calon .
apa tugas kitorang ye ?
OUHH itu rahsiaa . hee
malam tadi , dalam pukul 12:30 aku sampai rumah .
siapa yang hantar ?
ketua Puteri UMNO bahagian , kak Aileen .
naib Puteri UMNO bahagian , kak Pitt dengan cikgu Yan .
ouhh . seronok . macam vvip gituu . HAHA
so sekarang aku memang kat rumah la .
lusa  pergi outstation balik .
maybe sampai 30 hb kott .
kejap je rehat kan . tak puas .
so , hari nie aku kuaa dengan adik aku yang suke sangat mintak aku itu ini .
pergi tengokk wayang ! yeay !
cite Khurafat ;D
mengidam gila nak tengok cite nie . at last dapat jugak :)
bila adik aku jerit , aku lagi lah terkejutt !
grr , seram jugak lah . takottt .
kalau orang tak kenal , mesti dia tanya :
kembar ke ?
paling best , dorg ingat aku nie adik .
adik aku plak , kakak . HAHA
i'm lovin it ;D
bile cite Yogi Bear nie kuaa eh ?
atau aku yang terlepas ?
grr !
lepas tuu kitorg pegi shopping shopping .
macam biasa lah , adik aku mintak itu ini .
haha aku pon belikan , eh eh . siott je kalau kuaa dengan budak nih -.-'

lusa kena outstation balik .
tak sabar ke tak mahu ? HAHA ~

No comments: