Saturday, December 14, 2013

#Throwback


dah nak masuk tahun 2014. 
azam tahun 2013 pun aku tak ingat apa. 
entah tertunai entahkan tidak?
....


bila sorang-sorang macamni.
banyak benda aku nak throwback.
betul ke apa yang aku buat ni?

'Just follow the flow'.
-okay.
....


baca balik post-post belog yang lama.
baru aku perasan kalau post aku dah cecah 805.
banyak betul aku bebelkan dekat sini?
ada post yang buat aku senyum sendiri.
ada post yang aku rasa, 'what the hell weh? aku type macam ni?'
ada post yang aku rasa, tak patut untuk aku post jadi bacaan umum.
haih. macam-macam lagilah. banyak benda yang aku rasa,

 KALAULAH AKU BOLEH PERBETULKAN SEMULA KEADAAN?
SEMUANYA.

Ya Tuhan.


Ada tiga hal dalam kehidupan yang takkan kembali:
1) masa
2) kata-kata
3) kesempatan


banyak benda yang aku nak perbetulkan.
banyak benda yang aku akan pastikan takkan berlaku pada masa hadapan.
banyak benda yang aku nak ubah.
banyak benda yang akan aku ubah---



kalaulah diberi kesempatan itu.
kalaulah---




tapi, satu-satu masa,
aku rasa. itu yang terbaik.
move on.
just enjoy the show.



No comments: