Friday, November 1, 2013

Fri, 1 November 13.



hari ni hari ni.
hari ni aku tak sihat. demam manja-manja.
badan aku boikot tuan sebab aku tak balik cuti midsem.
tapi, aku janji to reward myself with Seoul Garden once everything finished and succeed.
so, aku harap badan aku faham atas apa yang aku korbankan ni.
sabar. ada hikmahnya.
Allah melihat apa yang kita usahakan. apa yang kita lakukan.




hari ni hari ni.
seharian berjemur dekat tengah panas dekat Padang Minden USM.
sebab ada field work Geografi.
kajian ukur cerun.
dan aku, photographer.
berpanas, berteduh, berpeluh, ketawa dengan semua orang.
such a quality time with you guys.
aku rasa macam nak pengsan aje tadi.
dah lah kepala berat, pening, semua pun rasa macam dah tak betul.
tak larat.
tapi, aku gagahkan juga demi A.




itu namanya dugaan.
habis, kulit dah makin gelap.
dugaan.
sebagai seorang pelajar.
menuntut ilmu itu menyeronokkan ;)



sekarang;
masa untuk berehat.
my eyes needs some rest. 
to reduce the dark circle bawah mata.
I need a vacation!





No comments: