Sunday, June 30, 2013

Remove remove---

Assalamualaikum, selamat datang, Julai! Ya Allah. dah boleh counting untuk Ramadhan dah ni. seronok betul rasanya cuti semester di rumah. Jyeahhh. sorry Nora. kau kena berpuasa dan beraya kat perantauan. heh. sila jangan jealous dengan I, ohkayy. Mood berbelog dah in. seronok rasanya nak mula berbelog semula. dah lama betul hapdate ala kadar aje. kadang-kadang mood runs out. aigoo. nak tambah followers dah ni. jom jom ;)




malam ni, aku nak talk pasal kelab pakistan---



mungkin muka aku ni ada ala-ala pakistan sikit kot? bhaha. sila muntah. tak ada maknanya. tapi, sejak kebelakangan ni, banyak betul yang add aku masuk kelab pakistan mereka kat fesbuk. aigoo. silalah jangan. dahlah menyemak-tambahkan notifications aku, plus, bukannya aku faham pun apa yang korang cakapkan. haish. entah apa-apa. nak lagi? banyak lagilah yang add aku masuk dalam group entah apa-apa. sorrylah, aku tak minat! nak berkenalan? add wechat? melayan? oh please. i am not that type of girl. 




nah, bukti---














tolong-please-jangan add aku dalam mana-mana group lagi. pernah sekali, budak ni rajin sangat add aku masuk group entah apa-apa, aku pun klik profile dia, block. block ohkay. bukan remove lagi dah. remove remove ni tak main. block terus. habis cerita. haaa. bukannya aku nak kepoh kecoh kat sini atau apa-apa, well said. aku dah pernah warning kot pasal benda ni. tapi its still remains the same. dengan penuh kesabaran, aku leave group satu persatu. yeah, termasuklah malam ni. haaaa. kemain banyak lagi group yang dah aku remove dari list. semak. sorry lah. aku tak minat. I am not interested at all.



Remove---











No comments: