Thursday, February 21, 2013

Bola Boling Cantik!

okay. selamat sudah sesi selecting-player untuk SUKAD Fasa 1. macam biasa. boling. okay, sebenarnya aku tak boleh join SUKAD Fasa 1 ponnn. sebab ada camping, aktiviti wajib KLKMUSM sidang kali ni. tapi, dah terlajak bagi nama, nak buat camane. dengar kata, dah booking lane, so nak tak nak kena jugaklah menghadirkan diri pada saat-saat-saat terakhir ni. 




maafkan daku! aku ada meeting MT KLKMUSM petang tadi tapi aku tak join. rasa bersalah sampai sekarang sangat mencucuk-cucuk tangkai hati. sedih ;(






Agak ramai jugaklah yang join tadi, and markah aku pun, not badd. boleh tahan jugaklah banyak jatuhan pin. tapi, memang tak boleh nak join sangat. kita main suka-suka je tadi. maaf tauuu. tapi, minat aku dalam boling ni memang menggila. sungguh menggila. dan amat menggilakan. haha. so, in shaa Allah, satu hari nanti aku nak ada bola boling sendiri means, bila dah mula pandang serious dalam bidang boling ni laaa. haha, gedik!





rare gilos kalau ada bola boling camni. hee. 
ada kepala siapa laa gamaknya kat situ. ye tak?
harga, RM480.


yang lain-lain pun cantik jugak.
bola boling bentuk bola sepak etc.
memang gorgeous laaaa.
tapi, kalau aku nak yang ada design Beauty and The Beast boleh?
tak pun gambar Hello Kitty ke? hee :P
kalau ada, memang aku kerahkan segala wang ringgit untuk-memilikinya.
;D



 

 

[sumber google]



esok lusa atau bila-bila, nak menggila lagi main boling. 
tiga game je tak puas I tell youuuuuu!









No comments: