Tuesday, December 25, 2012

The 555.

Assalamualaikum, salam sejahtera. dan selamat 25 disember 2012.
nampak gayanyaaa, 2012 bakal melabuhkan tirainya tidak lama lagi. ya, ada lagi beberapa hari sebelum kita semua akan berganjak ke satu lagi fasa peralihan kehidupan, di mana mungkin akan berlaku sesuatu yang tidak kita duga dan mengubah keseluruhan hidup kita. mana tahu, kan? mesti dah pakat-pakat azam tahun baru ni apa, kan kan? hm, aku? aku tak tahulah samada azam 2012 ni dah tercapai ataupun belum. plus, aku sendiri pun tak teringatkan azam tahun 2012 ni. hee. loser.




hari ni, aku nak review pasal followers aku yang ke 555. cantik betul nombor tu, dan aku pun baru je perasan pasal nombor 555 tu. heh, sorry-sorry-sorry. semoga membawa tuah kepada anda sebelum tamatnya 2012 ini. err err, kalau bawa malang, maaf, saya tidak bertenggungjawab .. ekeke (:




nahh, The 555!







kebetulan yang paling menyeronokkan, he's my senior at USM laaa. ahli MPDCG sama dengan aku jugak. bumi ini kecil. dunia ini kecil. CG lagilah kecil. USM apatah lagi. haaa. kalau korang semua nak follow, boleh sajaa. open-to-everyone. tapi, orangnya aku tak pasti lah pulak either single and available or unavailable :P




serba sikit pasal popoi ni yang aku tahu laa kan, he's great in fine arts, he's Johorean, and ......... ahh, itu aje lah rasanya yang aku tahuu. karang nak puji, cakap banyak-banyak karang, ada pulak yang tidur sambil tersenyum malam ni. haaa, okay. itu saja untuk entri kali nie. rasa macam nak demam. aigoo. tolonglah jangan. kita nak exam dah ni. please please please. kbye (:











4 comments:

Unknown said...

BLOG PESONA DAH JOIN FOLLOW BLOG NI YA

iema said...

hye...
jom join, http://www.iemagurlz.my/2012/12/contest-top-referer-get-rm100-topup.html :) hadiah dy menarik taw ^^

LiaNelissa said...

in shaa Allah (:

Anonymous said...

Follow back sini yea~ ^^