Friday, October 5, 2012

novel | AKHIR SEBUAH CINTA





my next novel .............. :)

AKHIR SEBUAH CINTA






Apalagi yang ada pada seorang wanita itu melainkan maruah dan harga dirinya. Seandainya kedua2 dirampas, dia sudah tidak punyai apa2 lagi. Dia hanya mempunyai jasad yang bernyawa tanpa apa2 harga. Mimi Atia sedih! Mimi ATia terluka dengan apa yang berlaku. Tetapi masa tidak dapat diputar kembali. Dan dia telah kehilangan segalanya.

"Hai, baru sekarang nak balik. Keluar dengan lelaki pastu dua hari kemudian baru nak tunjuk muka. Hebat perangai ustazah ni. Macam mana? Tuan Ezairy kau tu bawak kau ke Phuket ke? Atau bawak kau ke Golok? Tak sangka ya, diam2 ubi berisi." Tengku Khuzairi tiba2 berkata.

Dia....lelaki yang disyaki membunuh. Dia...lelaki yang banyak menyakitkan hati aku. Dia...lelaki yang pernah menengking aku. Dia...lelaki yang sering membuatkan aku menangis. Dan dia...banyak melukakan hati aku. Dengan tiba2 Mimi ATia menitiskan air mata. Tengku Khuzairi...kenapa kau perlu datang dalam hidup aku.

Tolonglah Atia, cermin diri kau dulu. Kau siapa? Kau hanya seorang gadis kampung, yang takde apa2. Kau sepatutnya tahu Atia, kau akan menyebabkan abang aku dipandang hina. Kau akan musnahkan kehidupan dia. Kau mahu tengok ke abang aku kena sisih dengan saudara mara aku.








done with this novel. heh, I'm looking for another (:








No comments: