Friday, September 28, 2012

ME & YOU | enambelas

Assalamualaikum, holla people.
mula-mula aku nak cakap, 
T A H N I A H
*heh. kasihan betul. takde orang nak wish congrates*
untuk aku dengan dia sebab berjaya ke tahap ini.





e n a m b e l a s b u l a n
*mengalahkan ibu-ibu mengandunggg katanya*
okay. haa, 
macam-macam benda berlaku,
dan terima kasih sebab mampu bertahan
dengan aku hingga ke saat ini.
banyak buat kau bersedih. percayalah,
aku juga manusia biasa.
tidak pernah terlepas dari melakukan sebarang kesilapan.
m a a f .





sebenarnya, dah beberapa hari monthlyversary kitorang ni.
tapi, aku busy sangat tak sempat nak update.







so, once again.
selamat ulangbulan ke ;





a m b e l a s




semoga apa yang kita impikan tercapaii lah hendaknya.
ILYSM 
........................ :)










1 comment:

nur azian said...

congratulations..
moga korang bahagia buat selamanya :)