Friday, July 13, 2012

second try | BEADS

hello people and stalkers sekalian alam ! beberapa hari yang lalu , aku demam and wifi pon tak berapa nak okay kat rumah ni , so , end up with --------------> tak online selama beberapa hari . malas betul nak online sekarang nie . bukan ada apa-apa pun kat facebook . unless if , aku bercinta with someone yang aku kenal through facebook nie . haaa . oke stop mumblingg . *sambil lap hingus yang meleleh* 




selesema . yeah , aku tak tahu macam mana boleh dapat penyakit nie , sebab balik dari Mersing hari tu , aku tiba-tiba je macam kena selesema . hm , aku ingatkan sebab cuaca sejuk , so that , aku selesema . rupa-rupanya tak . dah beberapa hari tak hilang-hilang jugak . rasa macam best je pulak kan , bila selesema macam nie , and dapat lap kat baju Langkawi Fakha . ohsemmm ! heww :P




sekarang nie , kau tahu aku suka apa ? aku suka menjahit . don ' t know why . maybe semangat jahit menjahit nie aku dapat daripada nenek aku kot . best sebenarnya menjahit nie , sebab apa ? sebab bila dah siap , kau akan dapat rasakan satu kepuasan tengok hasil penat lelah kau tak tidur petang . EH ? haha .




baju nie manik dia tertanggal , banyak jugak lah . hm , tak tahu apa yang berlaku , sebab kritikal sangat aku tengok baju nie bila manik dia tertanggal-tanggal macam tu , haha . so that , aku buka semula semua manik yang ada , and jahit semula one by one . lupa lah pulak nak snapp sebelum dan selepas . lupa ! yang ada nie jahitan yang hampir siap dan dah siap . naik juling jugak lah mata aku nie menatap warna merah lama-lama :P





dengan Mojo , si pengacau terbaik !
habis dia jatuhkan semua barang aku ke bawah . grrr


almost done .......... :)
my work !


dah siap . tadaaaaaa !
aku mampu untuk siapkan jahitan manik macam nie selama sehari setengah je .
penat ? sangat ....
tapi , sebab dah minat , kan ? 
everything , apa sahaja pun aku sanggup (:













No comments: