Friday, June 15, 2012

EURO 2012 | Germany ♥

pagi semalam , aku tengok bola lagi dengan beberapa kawan yang lain . actually , mula-mula just ada aku dengan Yunie , and after that , datang lagi beberapa orang . so , agak meriah lah jugak bilik TV desa Cantik Gagah nie . bukan takde yang kaki bola . ada je , and sure ramai . tapi sebab schedule Germany lawan Netherlands semalam jam 2:45 pagi , siapa boleh tahan . kan ? satu lagi , sebenarnya petang tuh aku ada exam . haha . takpe takpe , basic English je . apa pon , aku nak tengok jugak ! mana boleh tinggal match Germany . heh . aku nie die hard fan Germany since FIFA 2010 yang lalu (:




so lepas match Germany dengan Netherlands pagi semalam , aku rasa puas hati dan tak sia-sia aku korbankan masa untuk tidur sebab Germany menang . Gomez atau dikenali juga sebagai " Super Mario " sumbangkan dua gol dan sekaligus melayakkan Germany ke semi quarter . dan setakat ini Germany mendahului dengan 6 mata . good job dear ! EH ? terus dearr lah kan . ekeke :P








and percaya atau tidak , wall aku kat facebook akan penuh setiap kali Germany ada match . tak kira lah samaada dengan yang PRO German dan sebaliknya . ahaha . kelakar lah pulak bila tengok dorang nie . ada je benda nak gaduhkan . ada je benda yang tak puas hati .... :)






likes this . so far , ada 23k yang like . dan paling banyak berbanding yang lain .




#FACT .  memang penoh wall aku . suka suka suka !





kawan aku nie tengok match malam tadi semata-mata nak tengok Netherlands kalah je . aku dah kata , Netherlands hanya mampu menang sorak je . haha :P








haha , hanya mampu bermimpi lah dikau untuk melihat fans Germany dalam keadaan begini . EH ? kenyataannya , Germany 2 - 1 Netherlands . haaa , tuuu makan dia (:





yay ! menangggg !
game serious ganas sangat . kesian Ozil , aku rasa dia lah yang paling banyak jatuh kena tolak , kena siku pemain mana lah tu yang ganas sangat . ish ish ==' and referee nampaknya berlaku adil dalam match tu , no free kick . beberapa minit terakhir baru lah referee guna kad kuning . hm , dia terlupa agaknya yang dia ada kad kuninggg . haha :P sorry Boateng , misses next match . dua kad kuning dia dapat . so , siapakah yang bakal menggantikan beliauu ? tunggu dan lihat dalam match seterusnya , 17 June nie , Germany lawan Denmark . luckily takde paper . wweeehhuuu :D may LUCK will always be with you Germany ! game game jugak . EURO EURO jugak . final exam sekarang nie , hope dapat yang terbaik . berbaloi dengan segala usaha , dan tawakal . amin ! 











nota kaki : nama dorang kena bold sebab blog aku sekarang dah takde privacy . too much stalkers yang entah apa-apa ramai sungguh ! sudah-sudah la tu selongkar blog aku :> 








No comments: