Tuesday, June 12, 2012

EH, apa dia buat tu?

beberapa hari yang lalu masa aku tengah fokus study petang-petang sorang-sorang kat dalam bilik dengan angin yang kuat macam nak buat aku terbanggg . hm , angin Barat Daya eh sekarang nii ? lajuu dan kuattt . lagilah bila duduk kat pulau ni , ohsemmm (: ada something yang menarik perhatian aku untuk stalk dengan lebih lanjut . ahaha .




this is not Amerikaa . this is Malaysiaaa . penuh dengan sopan santun , berbudi bahasa , dan berpakaian sopan . tapi , dah memang menjadi kebiasaan bagi orang luar datang ke Malaysia untuk berjemur . sebab negara nie kan terletak di garisan khatulistiwa di mana menerima cahaya matahari sepanjang tahun , dan suhu panas yang agak tinggi . kian meningkat saban hari . pemanasan global lah katakan . so that , orang Barat nie suka datang Malaysia . ouh ? lagi-lagi International Student yang datang belajar kat sini , menggunakan kelebihan negara kita dengan sebaik-baiknya .............. :)









pandangan dari bilik aku .
nampak tak ada manusia berbaring kat tengah padang senget tu ?
haha . just pakai short pants je . sebab dia buka baju sebelum baringg :P









haha , see ?
dah lah separuh naked macam tuu , asyik pandang blok H34 je ( blok ladies ) .
eee , seram aku . haha .



berjemur kat padang senget pon jadik .
nape lah tak pergi Ferringhi ke , berjemur kat sana , kan ? 




EH , apa dia buat tuu ?! 
heeeeeeeee :P






No comments: