Tuesday, June 19, 2012

baju raya 2nd | 2012

apa pun , aku nak kata . tahun nie raya sakan lah aku kan . heww . sebab apa ? sebab tadi , aku dah pun dapat baju raya kedua aku untuk tahun nie . entah lah . tak tahu kenapa , addicted pulak sekarang nie nak beli baju kurung secara online . mula-mula tengok butik-butik nie just nak cuci mata , at last , terjatuh suka , dan terus je terbeli . EH ? haha :P




kain dia pon best , aku dah try . and agak selesa lah . hm , yang penting , penuh dengan bunga-bunga , berwarna warni . haha , kan aku dah kata .. aku tak berapa minat sangat dengan baju plain , kain chiffon yang kosong tanpa ada corak apa-apa . yang ada hanyalah manik bunga-bunga . aku dah ada beberapa baju macam tu . sekarang nie , saje je nak tukar selera pakai baju yang penuh dengan bunga-bunga . kalau kena dengan gaya , pakai apa pun nampak cantik ....... :) 





jadi pilihan selepas berjam tengok koleksi baju-baju :







so aku decide untuk pilih yang kat atas nie . meriah je kan warna dia ?
aku suka . heee .......... :)
yang kat bawah nie pon cantik-cantik . semua penuh dengan bungaa . 
size dia oke je dengan aku , so next time , aku boleh beli lagi baju kat butik dia nie .
haha , jom pergi berayaaa :P



so far , aku sangat berpuas hati (:











k bye .







3 comments:

manissa said...

ehehe . cantik . tapi mmg betul meriiah kan dik lisa . hmm bg aa link die nak gak terjah ne twu berminat .:)

manissa said...

ehehe . cantik . tapi mmg betul meriiah kan dik lisa . hmm bg aa link die nak gak terjah ne twu berminat .:)

Unknown said...

All baju kurung here are exclusively designed & made by Kurung Siap, for your ultimate personalization.We also provide baju kurung pahang exclusive,baju sedondon ibu dan anak special for Raya Day..Visit http://www.kurungreadymade.blogspot.com