Friday, May 4, 2012

thanks new followers (:

selamat malam , people and stalkers .
oke , kenapa stalkers ? sebab aku tahu ramai yang stalk blogg aku nie . hee , terima kasih banyak-banyak untuk anda semua sebab berjaya naikkan traffic aku . jammed laa kan petang tadi ? sebab apa ? sebab untuk semester dua nie , baru je petang tadi aku berkesempatan untuk blogwalking dengan gembiranyaa . terima kasih kepada new followers . anda awesome (: bukan aku tak nak blogwalking bagai nie , tapi , line kat sini sangat " laju " yang mengalahkan siput itu . perlahan , maknanya . so , untuk tengok blog people , kena refresh refresh refresh dan terus refresh beberapa kali , loading pun lama .




itulah sebab mengapa aku tak berapa nak suka blogwalking bila kat hostel . kan ? and aku bercadang untuk mula blogwalking bila cuti semester je nanti . online kat rumah , line ? ouh , sangat lajuuuuu ^^ . tapi , tak tahu lah kenapa dengan petang tadi ? tiba-tiba je terasa bersemangat sangat nak blogwalking sana sini . tambah followers . ramai jugak lah yang follow , and aku dah pun follow semula (: thanks guys .








semalam , aku pergi buat pemeriksaan kesihatan kat DTSP USM . hee , macam biasa , underweight . BMI aku cuma 17 je . then nurse tuh suruh aku makan pil multivitamin . kawan aku pun dah beriaa sangat nak pergi Pusat Sejahtera , nak ambik multivitamin tu , aku ? malas laa T_____________T . mak aku pun ada tanya , kenapa aku kurus sangat ? sebab adik aku yang study kat UPSI tuh , baru semester dua je dah gemuk semacam . masa balik hari tuh , aku terkeduu tengok dia yang semakin membesar .




aku : mak aiii , nie orang ke anak gorilla ni ? T______T




hee , sorri Nor . kau nie makan banyak sangat la . haha . tak kisahlah , asalkan kau bahagia , sudah . aku dah cuba makan banyak-banyak , tapi , kejap je gemuk dia , then kurus balik . mengecil semula , ahaha . how ? aku rasa macam nak beli Appeton yang tambah berat tu je , kan ? bukan untuk gemuk , tapi untuk rasa sihat sikit :P










HELLO . this is JOJO .
kite gemuk jugak ! ahaha (:
the one and only , gemuk manja .
tengok laa tu , tidur atas riba orang ! rinduu :')




oke la , nak buat assignment sikit .
tataa (:















No comments: