Tuesday, May 22, 2012

novel | Di Hujung Ranting

first time aku baca novel yang selalunya happy ending , tapi tak bagi kali nie . kali nie tak happy ending , tapi ending dia memang tak best langsunggg . jalan cerita novel nie pon sloww je , tapi nak buat macam mana , masa tuh aku demam , nak bangun pon tak larat , so , aku habiskan masa dengan baring dan baca novel yang beli masa balik rumah hari tu .. beli dengan encik sayangg .









masa baca novel nie , aku geram sangat dengan lelaki yang bernama Hakim nie . takde perasaan langsung . ouh , aku ingat , aku sorang je yang takde perasaan , rupanya , ada lagi yang tak berperasaan macam nie . ahha , come on leaa , its just a storie :P haha , marah sangat . 




yang nie , aku beli sebab aku baca sinopsis dia , ouh . macam best . bukan sebab cover dia , okay ......... :) jalan cerita dia kebanyakannya sedih je , nak jumpa yang happy-happy macam takde . so , banyak permainan emosi kat situ . nak tahu lagi banyak , kene beli laa . hihi (:




  





and now , i am looking for this . tak sabar rasanya nak baca sambungan cerita dia . hihi , hm , nak beli kat sini atau kat sana ? final dah dekat dah nie . OMG OMG ..!






No comments: