Saturday, May 19, 2012

kadang kala...





dalam hidup nie , kadang kala kita kena jugak bagi someone yang kita sayang some space untuk dia buat apa yang dia suka , asalkan apa yang dia buat tu tak bagi effect yang negatif ..... :)





memang lah sebab sayang , kita risau kan dia , kita tak nak apa-apa jadi kat dia . semua sebab sayangg . tapi , kadang kala kita seakan lupa , dia juga manusia biasa yang inginkan kehidupan macam orang lain . mungkin tak banyak , sikit pon oke lah , kan ? ye , aku faham itu .




kadang kala jugak kita lupa , dia bukan lagi anak kecil yang perlu dikawal dua puluh empat jam sehari tujuh hari seminggu , kita terlupa yang dia tahu untuk jaga diri dia walaupun kita jauh dari dia . tak perlu untuk marah atau apa-apa . mungkin kita terlupa , masa kita punya umur seperti dia sekarang nie , kita dah travel sini sana , looking for meaning of this life a lott . tapi , bila tiba masa dia , kita sekat terus hidup dia . tak bagi dia untuk kenal the meaning of real life . adilkah begitu ? ouh dunia ..




kadang kala kita terlupa , dia juga perlukan ruang untuk dia buat apa sahaja yang dia suka , apa sahaja yang dia mahu lakukan tanpa ada sebarang sekatan . tapi kita ? seringkali kita bataskan ruang itu . semua tak boleh , itu tak boleh ini tak boleh . apa yang akan berlaku ? b o s a n




yeah , aku faham kalau sebab terlalu sayang semua ini berlaku . tak pernah salahkan sesiapa . this is all what you want , oke ... it ' s okay . everything for you ........














tepuk dada , tanya hati ....








No comments: