Thursday, May 10, 2012

hasil tangan.

selamat petangg . have a nice day people .... :)
yay , gajet aku dah siapp . gajet untuk PKP Kelanasiswa , USM . tak cantik , sebab aku tak pandai nak buat benda nie . plus , agak susah lah nak stabilkan dia , ye laa , nak kena ikat-ikat , guna ikatan yang kita dah belajar masa tuh . hm , mana nak ingat ? hanya mampu untuk google dan belajar dari situ sahaja . sedih sungguh :/ nak tengok tak ?




penat tau buat benda nie , aku ambik masa 1 hari setengah untuk siapkan empat gajet . sebelum combine dengan yang lain-lain . aku kena buat menara kawalan . dan tema : senario tapak perkhemahan . tapi aku rajin , sebab kayu chopstick dengan benang ada lebih , so aku tambah lagi dua gajet . susah ouh nak ikat ==' . hee (: dah macam mastermind pulak aku nih , sebab hari tu aku yang bagi-bagikan tugas kat semua . ahaha . oppss , sorry . aku punya part lagi susah tau :(








aku dah tahu aku dapat bakat nie dari mana dan siapa ..
hee , from my lovely daddy (:



senang je lah nie , semua orang pun boleh buat . kan ?
sakit-sakit jari . tapi takpe laa . nak senang , kena susah dulu .
lagi pulak , nie pertandingan . kalau menang , alhamdullilah . kalau tak , itsoke (:
mesti krew yang lain punya lagi awesome ^^



tu laa , dulu cita-cita nak jadi arkitek .
tapi , mak suruh jadi cikgu .. (:








menara kawalan , ampaian dengan buaian .
dah tema pun senario perkhemahan kan ? so , benda-benda macam nie perlu ada (:
simple je , tapi nak siapkan benda nie ,
terseksa jiwa dan raga , ahaha :P



hee , nak menang boleh tak ?
boleh laaa :D




haha .






No comments: