Sunday, March 4, 2012

nothing (:

selamat petang ..
semalam aku dengan kawan-kawan yang lain , outing tak hengat dunia . aww . penat sangat berjalannn . kaki sakit , letih sangat ! tapi semangat membara tuh tak boleh nak ketepikan , so kami teruskan je laa niat berjalan ke sana sini walaupun kaki aku sakit , err bukan kaki je . tapi satu badan sakit sebab training netball hari tu buat satu badan aku terkejut . haha :P tak faham kan ? haa , itsoke laa .








nie je satu-satunya gambar yang aku ada untuk semalam . well , aku dapat cari hadiah untuk birthday mak aku nanti . aku tak dapat nak balik , so aku beli dan bagi via poslaju . tu je la yang aku mampu . nak balik buat surprise semata-mata memang tak lah . aku tak sempat nak balik . hm , kalau via poslaju pun surprise jugak apa ? hihi , see ? aku sungguh romantik ! HAHA :D




eh , apa ? nak tahu hadiah apa ? nanti aku upload bila hadiah tuh dah selamat sampai , dan bila 16 Mac dah berlalu . saya sayang mak saya sangat-sangat ♥ apa yang aku bagi nie sungguh tak ternilai dengan apa yang aku dapat . tapi sekurang-kurangnya aku ingat hari istimewa itu ..... :) *senyum ikhlas* 




akhirnya dapat jugak aku makan makanan kegemaran aku kat sungai dua tuh . ekeke , simple je , kerabu sotong dengan sup cendawan . sangat menyelerakan . seriouslyy . tak tahu kenapa , tapi memang sedap sangat masakan dorang :/ cerita macam nie je pun dah cukup buat aku rasa sangat lapar . ouh em gee . makanan kat situ buat aku rasa lebih baik daripada makan fastfood ! even harga hampir sama , tapi fastfood tak buat aku kenyang . berbeza dengan makan nasi , kan ? mesti kenyang dan tidur malam pun lena . haha .




tak tahu nak storie apa :/ jom pegi makan ! hihi






semangat itu adalah sangat penting ye kawan-kawan (:
tataa uolls , 
malam krg kita jumpa lagi tau ! daa ~




No comments: