Sunday, March 18, 2012

merentas botanika USM ' 12

selamat petangg (:
selamat hari ahad , sihat tak hari nie ? ouh , aku sakit . haha , sakit teruk ): alhamdullilah , selesai sudah program Merentas Botanika yang dianjurkan oleh MPD Restu , USM , Penang . aku join gak bende nie , even pada mulanya aku tak tahu pun apa benda kah program ini . haha , program nie sama macam merentas desa masa kat sekolah dulu tuu . penat ? ouh sangat penat . haha , mula-mula lari beriaa , third place lah kononnya . then , lama-lama , dah penat gilaa :/ plus , tiba-tiba sakit datang , macam mana nak lari . kan ? sedih sangat , so aku banyak berjalan je , sebab tahan sakit :/




tapi , itsoke laa . overall , aku dapat lah jugak top ten daripada seratus lebih manusia yang join program nie . hoho . terrer lah jugak kan ? tapi , lagi semput kot fitness netball . mintak nyawa ==' .. kecewa sebab hadiah dorang bagi untuk top five je . tak nak join lagi program nie . tak aci betol lah . haha (:








 



sebelum mula lari . semangat Leaa , semangat !
haha , semangat setakat separuh jalan je :P





saya tunggu awak (:


 





yang getah warna warni tuh kira macam checkpoint laa .
ada aksi lompat melompat yang tak elok dipertontonkan di khalayak ramai . haha






tahniah untuk aku sebab berjaya join .
next : netball SUKAD Fasa 4 , sabtu nii . seram babe .
ouh , mycsd , come to mama !




No comments: