Saturday, March 10, 2012

the gifts.

selamat malam , assalamualaikum , hello fellas (:
hari nie aku lambat lagi pergi discussion , haha . entah apa nak jadi dengan aku nii , asyik lambat je , memang selalu lambat pun . kenapa mesti setiap kali kena lambat ? kenapa lambat ? kenapa kenapaaa ? haha . oke fine , tadi aku makan ubat demam , then mengantuk serta merta . apa lagi , tido laa . ingatkan boleh bangun awal , rupa-rupanyaaa bila aku sedar je , dah malam ! awwhh , demm .




masa tengah best-best buat discussion tadi , datang seekor kucing cantik nii . hee , manjaa sangat . tapi aku tak boleh nak layan dia sangat , sebab aku tengah ada kerja nak kena buat , so , dia pun join jugak discussion kitorang tuh , dan akhirnya tertidur dengan lenaa . aku rasa kucing tuh mesti mewakili salah seorang ahli kumpulan yang tak hadir malam nie , kan kan ? haha









tidur lena ditemani cahaya bulan terangg . bulan cantik sangat malam nie , kan ?




 







okay , nie hadiah untuk my mom . dah siap dah , tinggal nak balut dan hantar ke Johor via poslajuuuu . maybe Isnin nie aku pergi pos laa , sebab tak tahu ambik masa berapa lama untuk sampai ke sana . biar cepat sampai , lebih baik daripada lambat . hihi , surprise tak ? haaa (: first time nie buat macam nii , hope my mom will like it . ouh , nak tahu hadiah apa ? mana boleh bagitahuu . surprise laa ! hee








yang ini pulak untuk someone . yeah , I will post it too . tapi tak pasti lagi samaada nak post atau nak bagi bila balik sana krg , haha . rahsiaaa laa . tunggu je lah , oke . kau kan sukaa semua benda yang aku buat nii , kan kan ? hee , simpan baik-baik tau . 




entri malam nie pendek je , gambar pun tak banyak . sebab aku rasa wifi untuk sabtu dengan ahad sampai pukul 12 je kot . so , aku buat semua nie cepat cepat cepat , nak post entry nie before twelve . hee , oke dah siap , tataa uolls . selamat malam ! motif sangat kan post entrii macam nie . haha . apa pun tak boleh .




No comments: