Sunday, March 25, 2012

entah apa-apa.

selamat petang (:
dari pagi , oppps , salah ! dari tengahari menghadap lappy nie cari bahan untuk buat assignments . sampailah aku rasa , aku nampak benda nie ada duaa . ahaha , pening kepala dah . I have to be much more stronger , untuk siapkan segala bagai assignments . SUKAD pun dah habis , so masa untuk tumpukan kat pelajaran semula . target semester ni , nak dapatkan pointer lebih banyak lagi dari semester yang lepas . kalau orang lain boleh buat , why not me ? haa , kan ? just cara masing-masing je berbeza . tak sabar nak final . eh ? haha , motif sangat (:




hari nie , bercadang nak pergi PAdang Besar , PErlis . tapi , kekangan masa dan waktu amatlah tidak mengizinkan . kerana ? banyak assignment sedang menanti rupanyaaa . ahaha . so , untuk hari Ahad ini , memang tak pergi mana-mana . ouh , macam rekod lah pulak kan ? selalu memang takde laa muka aku time hari Ahad kat hostel . merayau entah kemana-mana . by the way , setiap weekend memang senyap sunyi je hostel aku nie . aku tak tahu mana dorang pergi . outing maybe (: hee ..




tengok-tengok gambar lama , terjumpa nie semua . haha , rinduuuuuuuu :')



 

dengan kakak-kakak Puteri kat Melaka . holidays (:



 

graduated (:



 

as a Puteri UMNO (:


 



sebenarnyaa aku nak cari gambar aku tengah main boling . tu je . haha , tak jumpa pulak . jumpa gambar yang lain ==' sebenarnya aku nak cakap , aku dah lama tak main boling , aku rasa tak perfect je life nie kalau tak main boling , ekeke . tuh je . sekian , terima kasih . tataa





No comments: