Thursday, March 22, 2012

discussion.

 




kumpulan discussion PGA 103 .
you guys really awesome (:
aku sebagai Timbalan Pengarah Projek . heww ,
so , dengan sukacitanya , aku sponsor kek untuk projek tu .




sekali sekala . bukan selalu .
no big deal lah kan .
so , sekarang nii , aku tengah berusaha untuk siapkan bookmark untuk kanak-kanak .
yeah , bukan projek besar sangat pun ,
khidmat komuniti je ,
untuk mendedahkan kami , sebagai bakal guru kepada persekitaran luaran .




actually , untuk semester ini , hanya 35 orang je yang ambik subjek nie .
sebab , lagi beberapa puluh orang tuh dah ambik masa semester yang lalu .
so , bila orang tanya : ada discussion apa , dorang pelik bila aku cakap PGA 103 .
yelaa , aku tak ambik lagi , aku just dah ambik pengantar geografi je masa sem lepas .
haaa , kau ada ? HAHA :P




nanti aku update lagi bout projek nii , okay ?
tentatif program yang telah kami rancangkan , sangat menarik (:
tak sabar rasanyaaaaa :D hoho




syauqee mengada-ngada mintak kek tiga tingkat .
ahaha , tak patut betul .
bersiap sedia untuk berdepan dengan cabaran kerenah kanak-kanak pada :
SELASA , 27 Mac 2012 .
ouh , tinggal lagi beberapa hari akan berusia dua puluh satu tahun secara rasminya .
lariiiiiiiiiiiiiii ~!!






No comments: