Monday, March 12, 2012

cinta kura-kura.

selamat petangg , have a nice day today (:
ada si kacak dan si cantik , Kiki dan Lala . err , nak tahu tak siapa si cantik dan si kacak tuu ? haa , actually aku sendiri pun tak tahu jantina dia apa . senang cerita , ikut suka aku lah kan , so , aku pun letak lah yang sekor tuh jantan , dan lagi sekor tuh betina . hihi . tapi , kasihan lah pulak kan kalau jantina dorang salah . maaf maaf maaf . ekeke . dan sampai sekarang pun aku masih lagi tak dapat nak membezakan di antara yang betina dengan yang jantan . haha . kesian betul . sorry kura-kura (:










menyorok bawah jambatan eaa .
hee , aku rasa yang tuh mesti betina , sebab pemalu sangat ! 
haha (:









bukan kura-kura akuu . member aku punya . tiap-tiap hari nampak dua ekor nie , so , nak bagi dorang nie popular , aku letak lah kat sini , haha . comel kan ? dari dulu lagi bercita-cita nak bela kura-kura kecik macam nii , tapi ayah aku tak bagi . sebab aku pun bukan ada kat rumah selalu . nanti takde siapa nak jagakan . nanti lah , aku akan bela jugak sekor dua macam nii . comel sangat (:




kiki dan lala , actually , banyak sangat nama kura-kura nie , kejap Kiki Lala , kejap Choki Choko , haha . mana-mana lah , yang penting kitorang tahu menatang apa Kiki Lala , Choki Choko tuu bila dorang asyik mention je , itulaa kura-kura . hihi . sempena cerita KRU Studios yang terbaru , Cinta Kura-Kura . ouh , sorry . tak tengok , sebab lagi best layan John Carter semalam , hoho :D




tak menyokong filem tempatan langsung ! ouh , takde kena mengena dengan frust sebab Yusry dah kahwin dengan Lisa Surihani , okay ! HAHA , tataa (:




No comments: