Sunday, February 12, 2012

"perempuan berambut panjang"

selamat malam ,
pejam celik pejam celik , dah hampir sebulan aku bercuti kat rumah . minggu depan hari Ahad macam nie , aku dah ada kat Penang semula . sebelum tidur pandang siling rumah , dah lain , dah tak sama , dah berbeza . hihi , dah pandang siling hostel pulak . pandang atas nampak siling hostel , takpe lagi . jangan pandang atas nampak benda lain sudah laa , ekeke . tak sanggup akuuu .



tak nak ingat apa yang berlaku kat aku sebelum cuti sem yang lepas , masa tuu tengah final exam , aku tak boleh nak tidur sebab stay up sorang-sorang [ roomate aku dah nyenyak tidur ] . yang lain dah balik , luckily roomate aku balik sama dengan aku , kalau tak , aku tak tahu what will happen to me . seram ouhh . and untuk semester dua akan datang , aku dapat bilik yang sama , roomate yang sama . uh , janganlah benda tuh berulang lagi (:




nie semua member-member aku punya kerjaa lah . " Perempuan Berambut Panjang " memang famous , sangat famous antara kami berlima . ehem ehem , tahu-tahu lah sendiri okay . masa study week tuh sebenarnya sorang-sorang dah kena kacau . and aku tak sangka pulak , aku yang last kena . awwhh . disebabkan itu juga , aku tak tidur sepanjang malam , and masa exam pulak , aku mengantuk gila-gila ! 




kalau " perempuan berambut panjang " macam nii , oke lah jugak , kan ?








tapii kalau yang nii , camane pulak ? hihi








err err . alaa , aku terlupa lah pulak yang aku tidur sorang-sorang malam nii . macam mana lah boleh teringat benda nie pulak ==' tolongg tolongggggg ! tak nak lah sebut-sebut lagi pasal " perempuan berambut panjang " tuu lagi , krg dia kacau kitorang lagii lah pulak , kan . tak ke boleh buat aku demam ? haha . lindungilah aku YaAllah .




jangan kacau akuu lah perempuan  . grr





No comments: