Friday, January 20, 2012

whatta day (:

selamat dua puluh januari ,
oke , first of all , aku memang terlupa sangatsangat tarikh hari nie berapa haribulan , kalau tarikh aku tak ingat , apa lagi hari nie hari apa , memang aku tak ingat lah kan . entah berapa kali aku tanya cik sayangg , '' awak hari nie hari apa ? '' . serius , aku tak ingat langsung dua perkara tu . maklum lah , nama pun cuti kan , so semua pun kena cuti jugak lah , esok esok baru nak ingat semua tu .



dan disebabkan oleh itu juga , aku lupa hari nie ada birthday girl ! hee , S O R R Y ! lupa ke ingat ke , tak penting , yang penting , hadiah ==' hadiah memang dah ada lah kan , plus , budak nih yang memang selalu ingatkan aku , '' kau jangan lupa hadiah aku nanti taw ! '' . mana lah aku sempat nak lupa , kalau dah selalu sangat dia nie ingatkan aku .



ouh , by the way , hari nii , I got my " Frutti Tutti " , thanks sygg . thanks jugak untuk muvie JOURNEY 2 : the mysterious island . cerita nie best , aku asyik ketawa je , fun and tak boring . 




ada kapten Nemo , jerung kecik , Nautilus , banyak lagi laa . bila kat pulau nie , benda kecik jadi besaa , benda besaa jadi kecik . great , aku ingat ada dinosaur , tapi sebenarnye binatang lain yang sama besaa dengan dinosaur . ada the lost of atlantis jugak , huh . 


and then , prosperity. thanks sygg , so tinggal lagi beberapa je wishlist aku yang tak full lagi . dah lama tak shopppiinngg ! err err , macam baru shopping je hari tu ? zzz . lupa . nak pegi shopping dengan adik aku lah nanti . heww . esok dah awayy , tataa uols . masa untuk tengok tivi , muvie babe . lets ~



awwhh , kene bongok free malam nie =='




oke fine =='






No comments: