Monday, January 30, 2012

tonite ,

selamat malam ,
terasa sunyi lah pulak kan rumah aku nie , sekolah dah start , dah takde budak-budak gaduh , terjerit-jerit , nanges-nanges sebab tak dapat gula-gula , zzz . masa tuh memang riuh sangat , tapi sekarang , yang ada just bunyi kipas dengan selena gomez je . hee . jojo bersuara pun time lapar je , kalau kenyangg , diam entah kemana je dia pergi . sunyi sepi equal to , heaven lah ! haha :]




niat nak habiskan satu novel pun tak tercapai lagi , sebab kat HBO dengan Fox Premium banyak sangat muvie best , even dah tengok banyak kali pun , tetap nak tengok jugak , kenapa entah . mungkin sebab aku suka menghabiskan masa dengan tengok tivi , kot ? haha , ape lah aku nie , ayat pun dah tunggang terbalik , terbalik tak betul .




novel baru lagi ;D








dua buah novel nie aku tak mula baca lagi , plastik pun tak koyak lagi , heh . kegilaan terhadap novel memang takde sape boleh halangg . tapi tu lah , beli banyak-banyak pun , masa nak baca macam takde je , bilalah aku nak beli buku-buku islamik pulak eh ? hee , 



aku ingat , malam nie nak karang cerita kumbang dengan bunga , plus surat cinta untuk dia , tapi , asyik takde mooodd je , apsal lah aku jadi garang je sejak akhir-akhir nie eh ? macam pelik , perubahan emosi yang tak stabil . kasihan awak , maafkan sayaa ! I dont want to lose you ....... , hm , takpe , nanti aku nak buat dua benda tuh lawa-lawa , cantik-cantik , bagi kat encik cintaaa , hope dia suka . hee , dah lama tak jadi kreatif macam dulu-dulu . dah lama tak pegang pen dengan kertas . tapi , tak nak lah jadikan kertas tuh kapal terbangggg :]



" Fly away on my zephyr ,
I feel it more than ever , 
and in this perfect weather ,
we ' ll find a place together , fly on .. my wind "



teringat masa kecik dulu , arwah abang aku suka sangat dengan RHCP , so that , everytime mesti dia akan bukak lagu nie , Zephyr Song . ouh , rindu datang . masa dia takde pun aku dah rasa sunyii sangat , apa lagi bila time sume dah jauh camnie , lagi lah sunyi , haha . kurang kasih sayangg kot :') please , come back home ..........................





No comments: