Monday, January 2, 2012

senyum je laa

menghabiskan masa dengan typetype dan merepek .
oke , aku terjumpa something yang kinda interesting jugak lah .
kat belog minah nii :








dia kata : ngengada sempena tahun baruuu .
ahaha , memang ngengadaaa kan ?
heww :P






oke . nie semua pasal classmate aku masa form six .
dua tahun together gether ,
so dah tahu perangai masingmasing ,
segalaaanya tahu lah .
haha (:



tak boleh blaa , bila dia nie lupa nak mention nama ummi :P






klik untuk pembesaran yang sihat dan hebatt (:




haa , lagi satu benda yang aku rasa ,
kau memangggg kawan yang baik .
=='

tak perlu lah nak mention lagi nama kami nie dengan segala khabar angin dan gossip liar semata .
see , papparazi dan mammarazi memang suka follow aku .
haaaaa , tak boleh nak buat apa pun ,
even talk dengan royy , mesti riuh entah apa apa .
talk bout studyy pon sama , riuh je kena usik .
kawan baik je laa (:
dari dulu sampai sekarang pun still lagi kawan baik ,
cuma , fakha cemburuu kalau aku texting dengan dia nii .

awhh .








haha , apa pun tak boleh laa awak nii erynnn .
patutlah beriaaa je budak nie suruh aku baca post terbaru dia .
tapi , itsoke laa .
terharu lah jugak kan , ada orang ingat kat kita (:




rinduu uols semuaaa .
cuti sem nanti mesti tak dapat nak jumpa kan ,
maklumlaaa , masingmasing sure busy dengan aktiviti macam before masuk u .
kalau boleh , memang nak jumpaaaa semua .
tapi , sure ada yang nak , ada yang tak nak (:




TAHU DAH .





with love ,
leasizzuka (:




No comments: