Tuesday, January 24, 2012

pantai ,

malam , after the wedding , pergi tepi pantaii . ingat nak join family pak long dengan mak long BBQ kat sana , tapi , disebabkan dorang mula BBQ pon dah lambat , kami semua dah penat , time tuu bantal lah paling dinanti-nanti . tak sabar nak peluk bantal bucuk II yang aku bawak dari rumah . sempat lah jugak jalanjalan kat tepi pantai , malammalam , banyak khemah , orang memancing , orang BBQ pon ramai jugak , boleh tahan lah . dengan ada speaker besaa kat tepi pantai , lagu meriahmeriah , wahh , feeling :D


hee , meriah . love it (:





excited dapat pergi pantai time malam , haha . cantik laa kan malam tuu , bintang banyak , tapi , aku tak nampak bulan , ouh ? itsoke , sebab langit tetap nampak cantik walaupun bulan tak ada . kan ? nanti nak pergi lagi lah , ouh memang pergi lagi , tapi bulan tujuh krg , sepupu aku kawennn lagi . heww :D






curi gambar , sape entah nii , main bola time malam . hee , *majulah sukan untuk negara* tak pasalpasal je , hohoho horlicks .



bangun pagi tuu , hujan lebat . camane nak mandi manda kat pantai nih ? alaaa . dah lama tak mandi pantai , last pergi pantai kat Teluk Batik , Perak . tapi aku tak mandi pun , takde muuuddd nak mandi , heh . semalam pun yang mandi just beberapa orang je , aku takut nak mandi sorangsorang , nasib baik ada budakbudak kecik , layan dorang mandiii je lah kan , penat aku . zzz .






bangun pagi , gosok gigi , sarapan terus siapsiap pergi pantaii , wehuuu ~ muka bangun tido , haha . ape lah aku nie ==' yay , yang pentingg , dapat pantai itu , NOKTAH (:




No comments: