Monday, December 26, 2011

The Seventh ❤

selamat malam .
awhh , bestnye kalau dah ada kat rumah .
boleh lepaking depan tivi , tengok muvie .
almaklum laa , krismas kan , HBO , SMV , mesti banyak muvie best .
plus , new year , heww , mesti banyak muvie .
nak balik lah , boleh tak ?
nak nak nak !


tapi , sebelum balik , nak kena fight dengan final dulu .
ouh yves .

Fakha , Yuyun , Fatimah Hanim ,

stalk belog kite eh ?
tengok apa tu ?!
eee , rajen betol mereka nie stalk belog aku .
nie yang aku tau lah , haha .
perasaan je lebih , konon de stalker banyak je :P


TODAY : 26 DECEMBER 2011 

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





bulan ke - 7 nie , syyg lupa nak wish ,
nak kena aku jugak yang wish dulu , baru lah dia nak ingat .
eee , bagi alasan banyak sangat .
takpe lah syyg , saya faham , umur dah makin meningkat ,
dah jadi semakin pelupa . it ' s oke .
saya memang suka nak ingatkan syyg saya nie tentang semua benda .


SELAMAT ULANGBULAN KE - 7 :]


dah dapat hadiah kan tadi ? HAHA ,
so tak payah hadiah lagiii lah lepas nii .
tunggu bulan depan nanti dapat lagi , okayy ?




janganlah tuduh bukan bukan ,
buat nii je kot , mana ada melayan sesiapa .
makan awak krgg .
T_____T



night uols ..


No comments: