Friday, December 23, 2011

Release A Minute :]

Happy Holidays from Google!

suatu hari si bapak teringin nk berfacebook...

Bapa: nak...ajar ayah buat facebook....
anak: orraitt....jom....

beberapa minit kemudian.....

anak: haaa...dah siap pun 
bapa: terima kasih.....

suatu hari si bapak chatting dengan si anak...

anak : bapak WTF....
bapa: heiii....kamu jgn ckp benda yg x elok tu .....aku pelempang kang....
anak: rileks la bapak ...jgn slh faham...bkn bnda tu ......
WTF=Welcome To Facebook


****


Ajoi dan Sumardi sedang membanggakan hp ayah diaorang semasa chatting di FB .

Sumardi : “HP ayah aku dah 3.5G . Kalau browsing internet tak putus-putus.”
Ajoi : “3.5G jerrr?? HP ayah aku dah 4G. Bluetooth radius 5km.”

Sumardi tidak mau kalah..mana boleh tahan asyik kena ajer dengan Ajoi.

Sumardi : “HP ayah aku tahan air.”
Ajoi : “HP ayah aku tahan api.”

Sumardi : “Handphone ayah aku touch screen, semua guna jari.”
Ajoi : “La, touchscreen jer? HP ayah aku tak payah guna jari, guna lidah pun boleh.”

Sumardi : “HP ayah aku ada TV”
Ajoi : “Mesti siaran free jer tu. HP ayah aku lagi banyak channel,Astro beb”

Sumardi : “HP ayah aku ada tayar dan sport rim, macam kereta bro…”
Ajoi : “Jangan nak kerek, HP ayah aku ada pam minyak. Korang isi minyak di HP ayah aku.”

Sumardi : “HP ayah aku ada garaj.”
Ajoi : “Dasyat lagi HP ayah aku, ada ruang tamu!”

Sumardi : “HP ayah aku boleh terbang, esok kitaorang nak pergi ke Singapore, naik HP ayah aku la…”
Ajoi : “Hmm, HP ayah aku ada lapangan terbang. Korang mesti mendarat di HP ayah aku.”

Sumardi : “HP ayah aku pernah jadi Juara Catur peringkat kebangsaan!”
Ajoi : “Eleh setakat kebangsaan jer…, HP ayah aku pernah juara olimpik, angkat berat”

Sumardi : ” tapi HP ayah aku sejuk bro, ada aircond.”
Ajoi : “Grrrrrrrr… dah la, kita tidur jer dulu. Esok kita sambung, banyak lagi kehebatan HP ayah aku.”

Padahal sebenarnya HP ayah diaorang hanyalah Nokia 3310.


****


Seekor semut
mmbisikkan ke telinga
gajah...
Kemudian si gajah jatuh
ke tanah dan pengsan...
Nak taw ke semut ckp
apa???
"Syg,.....I hamil anak u...hohoho :O 


****


penat betol ketawa baca benda nie =='


No comments: