Saturday, December 3, 2011

malam .

selamat malam semuaa .
aku sekarang nie masih lagi dalam mod terkejut tak hengat .
nie semua sebab tengok muvie Al Hijab .
yang beriaa sangat ajak aku tengok tuh Fatimah Hanim ,
tapi dia , dari muvie start sampai laa habis , 
duduk belakang aku dengan Yunie .
langsung tak tengok sikit pon , haih laaa .



terkejut akuuuu .
muvie tuh takde lah seram sangat ,
just effect dia je yang lebih .
heww .




****



tadikan , aku dating kat myspace .
haha , baru sekarang nak add myspace aku kan .
tuh pon sebab suruh aku delete segala harta peninggalan sejarah myspace .
*cemburu sangat*







baru tukaa layout nie , ekeke .
ada lagi ke yang layan myspace nie ?!






sentiasa ada dimana mana ,
maklum lah , bersamamuu kan kan kan ?

mimpi apa entah dia nie , tibatiba jea suruh on myspace .
mana dia jumpa pon aku tak tahuu lah .

=='


oke lah . tuh jeaa .
kbai | selamat malam




Lea | LOVE YOU :]


*tengah fikir idea nak buat contest*
ouhh , gimme some ideaa please .


No comments: