Monday, December 12, 2011

idea LEAA :]

selamat malam , and selamat december ;]
rasa nak makan orangg je bila kita kejut dia tak bangunnn ,
assignment banyak tapi tido still lagi nak lawan dengan aku yang memang
KUAT TIDO ini :]
surelah aku menangg , diaa nie .. !



nanti bila time aku tido dah sampaii ,
dia sambung tido lagi samasama dengan akuu , assignment ?
KE LAUTT lah kan ?
apa nak buat dengan sayanggg nie ? haa



oke oke , actually , nie entri untuk beberapa hari yang lalu .
seriously aku tak sempat nak update .
sebab ada perkhemahan pengakap , KLKM USM .



happy birthday kak Ziraaa !





kak Ziraa nie kena kejutan dengan kami semuaa .
[ aku , Yunie , Fatimah Hanim , Sarah , Mar , Zaa ]

masing masing berpakat tak nak wish birthday dia .
sebab nak buat surprise .
and nie laa surprise birthday yang first aku buat tahun nie .


idea nie datang dari aku gak . hehehe


macam biasalah , air berbaldi baldi , telur dengan tepung .
tak lupa jugak kek yang sedapp itu . wehuuuu ~

bila dah siap semua , barulah kitorang bualbual dengan kak Ziraa .
memang lawak gilaa lah cite die , nak nanges pon ada jugak . heww .
mana tak nya , dia kata this is the first time kawankawan celebrate cmnie ,
then , dia kata memang sentappp lah bila takde sorang pon bestie dia wish birthday .
nanges kott dia , kitorang buat .
and malam tuh dia tido sangat awal , pukul 10 dah tido , even assignment banyak , tapi sebab sedih gilagilagila , dia tido awal , menghadap dindingg lagi , ekeke .
sedih tak sedih tak ?
dia kata lagi , dia check fb , takde sorang pon wish ,
and dia terasa nak remove sorangsorang dari friend list dia ,
sebab touching yang teramat .
haaa , terkejut jugak aku dengar .
sentap sampai macam nie sekali kak Ziraa kitew , heww :P



paling terharu part surprise kek laa .
hee , suka tengok muka dia yang ala ala sedih sebak bagai . ekeke
aku ? aku gelakkan je . HAHA


apa pon , misi kami untuk menjadikan birthday kak Zira yang ke - ... nie sebagai birthday yang paling best , berjaya tauuu ! idea siapa nie ?

idea LEAA laaa .

hee , EXPECT THE UNEXPECTED laa sayangggs ;]

bravo bravo .
tahniah untuk semua anak krew :P

No comments: