Thursday, December 1, 2011

badly tired today.



dah sampai bulan Disember .
kejapp je rasa , heww .
nie yang aku tak berapa nak suka bila masuk tahun baruu niiii .
kenapa aku tak suka ?
HAHA , try lah teka :P


bukan aku tak suka la ,
just umur aku tuh nanti O dia dah pecah .
means , tahun depan aku dah dua puluh satu . heww ,
umur je makin banyak , tapi kanakkanak ribena tuh tetap ada sampai bilabila .
HAHA , matang ? apa ituu ?



hari nie hari paling penat kot .
serious penatt .
dari pagi sampai lah malam , ada je aktiviti .
tadi sempat lah aku tido kejap , mulamula aku ingat nak tido 5 minit ,
kejap lagii aku terbangun sebab Fatimah Hanim datang bilik aku ,
kau tahuuuu , aku dah tido 15 minit , tahu tak , LAMBATTT .
lambat pergi perjumpaan pengakap . heww .
ape laa aku nie .


*selalu kalau lambat mesti sebab aku*



hari nie hari ketiga minggu keusahawanan ,
so turn aku laa kena jaga booth bagai ,
penat wehh . 
pagi ada class , then stay kat Dataran Merah ,
pukul 3 sampai 5 ada class lagi , balik class pergi perjumpaan Kelana ,
sebab aku join persembahan untuk Hari Ko K USM ,
sampai pukul enam lebih , then malam pon ada perjumpaan lagi .
heww , and sekarang aku sempat update belogg nie sebab aku oficially ada kat bilik .


tuh pon , after this nak buat assignment ,
seriouslyy tak larat T________T .
esok pulak tuh aku ingat ada rest , ruparupanyaaaa ,
esok laa Majlis Perasmian Hari Ko K USM .
ambik kauuuu . rest ke lautttt :]



oke oke , relakss . tak nak merungut bagai .
adatlah , life as a student :]



then , weekend nie memang nak kena keluar laa , 
apa lagi , dok pakat ramairamai join tengok OMBAK RINDU kat Queensbay .
nak ikut ? JOMM lah .




movie nie release today , and plan nak pergi tengok esok .
tapi sebab masingmasing busy dengan komitmen Hari Ko K ,
so , pergi ahad nie laa .

baca kat novel best ,
kat movie , agak agak best tak ? heh .


minggu depan ada camping Kelana kat Padang Senget .
untunggg la , dekat dengan desa Cantik Gagah nie .
untunggg laa , dapat tido betolbetol kat bawah pokok besaaa yang ada macammacam cerita tak best tuu , haihh , seram pulak rasaa . 


HAHA , oke oke .
closed all , open the assignment !
tataa :]


*kenapa mesti bila nak buat assignment je kena online dulu?*



No comments: