Monday, December 26, 2011

25 Dec 11 :)

selamat pagii | ONCE AGAIN .
pagi aku pukul 12 tengahari .
tadi cakapcakapcakap truu phone with sayangg till noon ,
bangun awal dah . hish , awak niiii .


oke , semalam , aku Yunii dengan Hanim off to mall .
kitorang pergi tengok wayang , muvie :


SUATU MALAM KUBUR BERASAP


macam biasa , kat queensbay je . paling dekat dengan pintu sungai dua USM . mengantuk laa tengok cite tuh , dah laa aku keluar masa hari ahad , 25 disember 2011 , tahu kan hari tuu krismas , sangat sesak , ramai betul manusia kat pulau nii , jammed ? tak payah cite lah kan . memang teruk jammed dia . plus , ada pesta penang , lagii lah jammed ! ramai betol manusiaaaaa .


well , aku tertidur dalam wayang sebab muvie tuh best sangat lah kan . heww :P tapi , dapat tidur kejap je sebab Hanim kacauuu , grr ==' masa tuh pun dah pukul 415 petang masa tengok muvie , so that , lepas tengok muvie , habis around 6 pm , kitorang jalanjalan kat QB , sampai pukul 8 malam . haha , gilaa overnight nii , then , lepas dah penat penat penat , we all pergi jalanjalan kat Pesta Penang pulak . heww .


sesak jugak lah kan kat sini ==' kat mall camtu , kat tempat lain pun macam tu , kat manamana pun sama jugak sesak diaa , hee . apa pun , terpaksa pergi pesta penang tuh sebab aku nak beli tiket balik Johor , bulan depan , after final ! haa , dah beli dah tiket balik , 13 januari nantii , well , balik sorangsorang :] siapa je laa nak teman aku balik sama sama kan , survive . hee ,


malam tuh , kitorang try naik rollercoaster , gila laaa . phobia naik rollercoaster kat genting tak hilang lagi , serious , aku rasa macam nak pengsan T______T HAHA , macam mana lah nak pergi genting lagii camnii ? pfftttt ! nak naik benda tuh pon kena beratur berjam , sebab ramai orang . so that , kitorang balik dekat pukul 12 sampai hostel , gila tak ? malam tuh aku bertuah kot . aku dapat teddybear besaa masa main apa entah . tangan bertuah lah kan , heww . jangan jealous tau , Yunii dengan Hanim :P berpuluh kalii try pon , dorang tak dapat gak , aku try 2 kali je kot , hahah :P



besaa jugak lah , lebih besaa daripada teddybear yang sayangg bagi :]


but , after that , I decided to give that bearbear to Yuniii .
kesian kat dia , try banyakbanyak kalii kot , tapi tak dapat :]

itsoke la , tak nak buat bearbear yang sayang bagii jealous .
:]
ada satu tuh pon , morre than enough .
tak larat nak peluk banyakbanyak setiap malam , hee :P



phobia phobia phobiaa . eeee =='


ouh yves , dah beli TOMS untuk adik aku . sempena birthday dia nanti , tak tahu lah muat ke tak , kalau tak muat , haha , padan mukaa kau . bagi kat orang lain lah . selalu aku bagi dia hadiah birthday mahalmahal , tapi dia bagi aku ape je entah , macam takde bende je ? baru la teringat , kan . ape je hadiah dia bagi aku eh ? HAHA , 


semalam dah ushaa hadiah birthday untuk aku pulak , haa . 
*beli hadiah birthday untuk diri sendiri* 
boleh kan ? sure laa . semua pon boleh sayangg .
*merepek*


dah lama tak pakai jam :]
nak nak nak !
hee


tataa uols .



No comments: