Friday, November 4, 2011

A Year :]



assalamualaikum and selamat hari raya aidiladha :]
esok aku balik Johor . yay !
tapi yang tak bestnyaa , aku malas laa nak kemas itu ini . sebab aku tak tahu nak bawak balik apaaa . kau rasa , aku nak kena bawak balik apa ? aku nak bawak balik bantal bucuk , mak aku tak bagi pulak . heh


cubalah faham perasaan aku nie yang tak boleh nak tinggal bantal bucuk lamalama . memang la banyak bantal lain , tapi mana sama dengan bantal yang aku ada tuu . macam mana aku nak tidur kalau tak ada bantal bucuk terCHENTAA itu ? peningg kepala aku bila fikir pasal nie lamalama . nak bawak balik , tapi ... boleh je kan kalau nak bawak balik , tapi , aku tak nak dengar bebel selama 24 / 7 . baik dengar je cakap . I am a good girl , right ? haa


tak sabar nak balik . tak sabar nak jumpa orangorang terCHENTAA :'] anda cintaa saya juga ? ouh thanks . hii . nak share somethingg lah dengan korang semua . secret song for youu . hii 


you were there to light my day
you were there to guide me through
from the days down
and on i ' ll never stop thinking of you
how can I forget all that
when you ' re the one who make me smile
you ' ll always be apart of me
how I wish you were still mine
never will forget the day
how we ' ve met and came this far
we all know we got this feeling
but somehow it has to end up here
I know it ' s me who said goodbye 
and thats the hardest thing to do
because you mean so much to me
and guide the truth from me to you
for all the things i ' ve done and said
for all the hurt that i ' ve cause you
I hope you will forgive me baby
cause that wasn ' t what I meant to do


SS4YOU :]


 


ouh ouh . dah tengok movie nie ke belum kawankawan ? best tauu . tapi , ada certain part yang buat aku mengantuk sangatsangat . overall , not bad lah . just imagine this , bila semua urusan dalam dunia nie tak pakai duit , tak pakai matawang . tapi menggunakan masa untuk bayar itu ini , and lagi best , boleh tahu kita akan mati bila . susah kot aku nak explain macam mana , better korang pergi tengok sendiri laa . best kot ! haha , kot ?!


and lagiiiii best . aku tak sabar nak tunggu . the great one , movie yang aku follow since first sampai lah yang nie . aku tak kira , aku nak tengok jugak no matter what happens . nak jugak ! nak tengok kesayangan akuu , Edward Cullen . heh , sebut Edward Cullen yang good looking itu mesti semua dah tahu filem apa , kan kan ? terrer laa korang ! haha


 



part I , Bella Swan dengan Edward Cullen kahwin jugak akhirnyaaa ! tapi , Jacob Black tak sukaa , ahah . jealous laa kan . and dorang dapat anak . well , aku tak nak tahu banyakbanyak selagi tak tengok sendiri movie nie . haha , nak rasa excitedd lebih :] tapi kat USM nie , aku tak jumpa lagi people yang addicted sama dengan aku movie Twilight nie haa . frust betullah . macam mana aku nak ajak people yang tak ambik part pasal vampire untuk teman aku tengok cerita nie ?! kau rasa ?


tak rasa apaapa :]


ouh oke . aku terlupa . and actually , aku memang tak teringat langsung pasal ulangtahun ini . aku terlambat TIGA hari ye kawankawan . TIGA hari tuu , bagi kau lama tak ? lama kan kan ? ish , aku nie . benda nie pon boleh lupa . nak buat macam mana , haha . 







aku dah bersama dengan LEAA STORIE untuk setahun !
yay !
tahniah wahai belogg terCHENTAA .
thanks for youuu .
banyak benda dah aku typetype tak hengat dunia kat sini .
aku sendiri pun tak ingat sangat apa yang berlaku kat aku .
HAHA , boleh jadi bahan rujukan nih !




yes , aku still ingat lagi . masa tuh nak STPM , and then sebab addicted sangat nak update blog , aku curicuri online . sedangkan pada masa itu , aku boleh online sejam sahaja , itu pun malam minggu . peraturan rumah , ayah aku buat . so , aku online pun masa ayah aku tidur or takde kat rumah . HAHA , nakalnakalnakal ! anak siapakah ini ?



anak mak dengan ayah kita la .
takkan anak mak ayah awak pulak kan ?



well , aku tak suka lah bila still addicted on facebook . sehari kalau tak online rasa macam tak perfect je . boring betul lah dengan habit macam nie . boringg ! takde benda lain ke yang aku boleh buat selain online facebook nie je ? kau tak rasa boring macam aku ke ? bukan ada apaapa pun kat situ . luah perasaan kat belog nie lagi best ! heuu :]


dah lah , aku mengantuk . kemas barang satu apa pun tak lagi . nasib baik Jumaat takde class sepanjang hari , kalau tak sure kelam kabut nak kemas itu dan ini . baju pulak banyak lagi tak kering sebab hujan sahajaaa !


OMG .
night .
:']






encik cintaa jangan tertukar orang pulak tau <3

No comments: