Friday, November 11, 2011

Thanks SISTERS :]

less than 24 hours to be at home .
esok dah mula long distance semula .
tak lama pon , enam jam sahaja dalam bas .







haha , tak lama eh ?
aku dah prepare selimut untuk kegunaan dalam bas .







sebab ?
tak tahan aircond yang sejuk ituuu .
malam kot .
boleh mati beku aku . haih =='








rasa macam excited pulak la nak balik sana .
kenapa ?







sebab .
kat rumah ? sumpaaaa . aku tak study apa pon .
even a page . takde takde takde !








suka memBUSYkan diri dengan bukubuku .
dengan itu dan ini .
dengan teori dan nota .







sangat SUKA !
serious , tak tipu .
aku suka :]
suka untuk bagi otak aku nie berfungsi dengan baik .








hari tuh , pegi makanmakan dengan kakakkakak Puteri .
haha , sungguh kecoh dan kepoh :]







'' orang penang ! ''
'' orang KL ! ''
'' orang JB ! ''







haha :]
terharuuuuuuu :D












tak dapat join Boling Tertutup Puteri UMNO ahad nie .
sebab ?
aku dah selamat sampai Penang masa tu .
sedih :'(



to kakakakak :
thanksalott .
ILOVEYOUUUUU :D

No comments: