Friday, November 18, 2011

Random On Fri :]

cubaan suara 1 , 2 , 3 
 salam sejahteraa .
haha tibatiba teringat presentation ala ala forum tadi .
ouh em gee :]







hari nie hari lapar untuk aku .
sangat tak sempat nak makan .
berkejar sana berkejar sini .
letih laa .
ouh em gee :]







tadi , class WUS , haha . nampak SR !
well , bukan aku yang minat SR tuu .
tapi kawankawan aku .
SR ? ouh bukan Secret Recipe .
kami semua tak tahu nama dia apa , just panggil SR .
sebab muka dia ada ala ala Samuel Rizal sikit sikit .
excited sungguh Fatimah Hanim bila nampak SR .
=='

tadi jugak ada perlawanan bola sepak , Malaysia dengan Indonesia .
tahniah MALAYSIA !
tak dapat nak tengok , sebab ada class .
tapi , Yunie dengan Lin balik awal sebab nak tengok bola .
meriah gilaa kot bila MALAYSIA goal . HAHA

aku dapat tengok sekejap je .
then , baru beberapa minit jalan kaki nak pergi DTSP ,
time tuuu la dia gol .
fine T____________T


hari nie , masingmasing kelam kabut nak hantar assignment WUS .
dah lah balik kawad kelanasiswa lambat .
nak mandi , makan , nak pergi class .
time tu la baru nak binding , nak burn in CD , nak touch up itu ini .
hiii , lambat pergi class , yay !





****




ouh ouh ouh .
hari nie keputusan UPSR keluar dah .
and , aku suruh mak call sebab nak tanya sepupusepupu aku tuh dapat result apa .
aku baru je dapat tahu 2 orang .
lagi 2 orang , tak dapat nak dihubungi .


congrates Nasha , 4 A 's .
Ait ? haha , yang nie memang rajin lah kan . 2B 3C !





****





yang nie , aku rasa sengal kot adik aku nie .
birthday dia lambat lagi , tapi dah mintak hadiah kat aku sekarang nie .
seriously , aku memang tak ingat tarikh birthday dia .
HAHA , nasib baik la dia ingatkan kat aku .

tu pun sebab nak hadiah laa .

dah lah masa tuh aku tengah cuti sem .
HAHA , memang kena bagiiii lah camnie ?
well , aku terasa macam nak buat surprise je laa .
hehe :]





****




weh , aku lapar laa !







sayangg jangan macam nie tau .
jangan nakal kat sana .
saya ada awak je . hee 
*blushinggg*


terjumpa satu ayat :
" aku tak nak jadi KUMBANG untuk BUNGA , sebab bila aku jadi KUMBANG aku tak kan setia . Bila aku terbang aku akan nampak banyak BUNGA semua aku nak hinggap .. Tapi kalau kau BUNGA aku nak jadik tangkai kau agar aku dapat sentiasa selalu dan menyokong hidup kau . "





ouh ouh .
rindu akan ini . 
rambuttt ! HAHA


sangat suka akan merah dan putih .
* adik aku rinduu aku , tapi tak nak mengaku . bhaha *





I am gonna miss you everyday :]

No comments: