Monday, November 14, 2011

GoodLuck :]











goodluck untuk semua adikadik yang tengah exam SPM sekarang nie .
dan goodluck jugak untuk junior aku , yang akan menduduki peperiksaan STPM tak lama lagi .
:]






peperiksaan STPM , the great one for me .
belajar betulbetul .
time main , main betulbetul . ahaha .
tapi aku rasa , aku lebih banyak main daripada belajaaa .
dan nakal juga :]









ee , bestnye !
sana sini people said , STPM tuh susah .
susah susah susah susah .

well , aku pon de rasa give up jugak masa mulamula .
kenapa ?








sebab ...
masa intake form six , memang meriah gilaa kelas .
sempit dan padat macam Milo Fuze .
bising ? tak payah cakap lah kan .
time P&P ? sure lah aku dengan Umie , dengan Huza , zzz kat belakang .







then , lepas cuti sekolah 2 minggu ,
kelas da mula jadi lapang dan luas . haha
masingmasing ada yang masuk politeknik , UiTM , Matric , IPG .
ada yang berhenti jugak tuu .
tapi bising ? TETAP SAMA :]







masa nie , moral down dah .
T__________T
setiap minggu , ada je yang quit form six .







well , only the strongest one will survived .





the sweetest memories as a " BUDAK SEKOLAH " at the age 19 ,
that was ohsemmmmmmm :]







arghh , malas nak type banyakbanyak . tibatiba rasa typeless pulak .
jom study . esok ada test .
@.@







best of luck for me and for youu :]

No comments: