Friday, November 25, 2011

Breaking Down I :]

dapat phone baruuu , haha yay !
thanks thanks thanks awak , haha :D
byebye E5 kite :]


tadi lepas bangun tido , aku turun bawah ,
tibatiba terserempak dengan Jojo ,
ahha , aku rasa dia macam excitedd sangatsangat je nampak aku ,
bisingg bukan main , asyik melekat dengan aku je .
mak aku kata , Jojo jarang ada kat rumah ,
kadangkadang je dia ada kat rumah ,
kadangkadang tak balik rumah langsung , pergi menggatal .
tapi , bila aku , adik aku ada kat rumah , baikkk je diaa .
tak keluar malam pon , 24 / 7 ada kat rumah .
haha , good Jojo .


malam nie tidur dalam bilik ada teman !
haha , yay . gemok tidur dengan akuuu :D



****


thanks awak , sebab sudi teman saya untuk ini :





at lasttttttt ~!!

dapat jugak aku tengok muvie nie , HOHO !

almost semua yang rapat dengan aku tahu tentang kegilaan aku terhadap mereka ini , 
from the first film , till now , 
haha , tanyaa lah aku apaapa soalan pon pasal twilight nie , 
confirm boleh jawab :D
sukasukasukaaaa :]

Edward Cullen dengan Jacob Black still charmingg like before .
awwhhh .
*tak boleh puji dorang nie depan Encik Cintaa , kene cubit, jealous laa tu*



****


oke oke , banyak benda nak kena buat .
assignment ikot balik tauu , heww .

tataaa :]




once again , thanks awak !

No comments: