Saturday, July 9, 2011

POKOK :)

hye youu :)

pernah dengar lagu Pokok ? mesti pernah kan kan ? lagu yang dulu klasik gilaa bagi akuu ,
Tanya sama pokok apa sebab goyang , nanti jawab pokok , angin yang goncangg :)

bila dengar lagu nie , rasa macam ada something lah yang ... ouh , kenangan lama kot . tibatiba rasa rindu pulak , ahaha . mengarut sungguh perasaan aku nie . tapi , kenangan , tak salah kan kalau kita nak ingat . bukan apa pun , ingat dan teringat dan teringat .

dan aku jugak rasa makin ramai yang BLOCK aku kat fesbuk . ade lah beberapa yang aku kenal , dan yang sorang tuu , tak pasal pasal nak BLOCK aku , mengapakah ? biar lah , malas nak fikir lah kan kan ? yang ada tuh kejap BLOCK aku kejap UNBLOCK . best eh buat macam tu ? suka eaa ?

dengar lagu POKOK , release sikit kot :)


aku dah dengar lagu nie ulang ulang kali , sampai sekarang otak aku tak dapat nak tangkap maksud lagu POKOK nie haa , mana entah fikiran aku merayau T______T risau kot , pasal ape entah .......... relaks Lea , relaks .

hee , ramai nye nak tahu siapa cik sayanggg aku ! haha , aku dah cakap Faizal Tahir , kenapa lah tak nak percaya , siap ushaa profile fesbuk aku banyak banyak kali semata mata nak tengok '' in a relationship with '' ... takde laa , memang takde kat situ :)

aku rindu seseorang lah , err tak tak . beberapa orang . dia rindu aku jugak ke tak agaknye eh ? hee ...


tanya sama pokokk ..

untuk sahabat baik aku , dunia akhirat : Siti Nabiha Ismail , semoga kau tabah hari ini , esok dan seterusnyaaaa , dugaan sikit aje tuu . sabar banyak banyak . aku selalu ada kalau kau nak luah apa apa . senyumm , tak perlu kata apa apa , sayang 



No comments: