Friday, July 15, 2011

Lucky I ' m In ♥

hello fellas  :)

tadi aku menghabiskan masa lagi dengan cik sayanggg , tengok wayang , cite Harry Potter And Deathly Hallows Part 2 . ouhh , macam selalu , masa nak pergi tengok wayang je , mesti terkejar kejar masa , sebab takut terlambat . ahha , selalu macam tuu , bawak kete laju laju , sebab nak sampai sebelum muvie start . sengal T______T



such a happy ending bila Hermione Granger akhirnya berkahwin dengan Ron Weasley , Harry Potter pulak kahwin dengan adik Ron Weasley , sape entah nama dia , ahaha :D masing masing ada anak , sekolah kat Hogwarts . Lord Voldemort pulak , matiii . 

ouh , boleh pulak aku terperasan ada Handika dalam satu wayang dengan aku , ahaha . pergi tengok wayang je kerja diaaa , mesti Dika frust sebab oyin tak de tadi , so dia tak dapat lah popcorn free , hee . tengok muvie 3D , ouh peninggg kepala aku T___T luckily ada subtitle .
then , kitorang pergi menghabiskan masa kat tepi pantai lagiii , ada free show , ahaha . kebetulan pulak ada show , best lah kan tengok :)


tengok pakcik nelayan kat tengah tengah matahari . 
rasa macam nak tolong je , hee :)


berkerut kerut muka cik sayanggg nak ambik gambar pakcik nelayan tu ,
sebab panas terik . melayan aku lah tuu . ahaha


tiba tiba ada bot lalu , bot bawak ape ntaa .
siap bergaduh gaduh aku dengan cik sayangg kat situ sebab nak menang .
bot belakang tuh karam T___T


berhenti kat depan kitorangg . hee , free show lah .
ramai gak datang tengok bot karam tuu .
bot yang depan tuh bawak apa , nak tahu ?
bawak kelapaaaaa , ahaha .


bot tuh tunggu air pasang baru boleh gerak .
so , kitorang pun tunggu bot gerak , baru gerak balik .
pukul 7 lebih baru bot tuh jalann .

seronok lah hari nie , hha , tiap tiap hari pun seronok jugak lah kott . nanti dah jauh camane laaa , sorang kat sini , sorang kat sana . nak jumpa pon setahun sekali je lah , hee . sabar je lah . gambar the landlord takde laa , hiks , tapi hari nie the landlord comelll je , ahaha , perasaan :)


ILYSM FT .


sorry lah kalau akhirakhir nie belog aku nie banyak sungguh bungabunga ♥♥♥
nak buat camane , dah memang tengah in  lah sayanggg :)

No comments: