Tuesday, July 12, 2011

Expressions

hello fellass ! 

malam nie rasa macam nak storie panjangpanjang lah . sebab rasa macam puas hati je bila dapat tengok wall orang yang block aku , wahaha . sorriii ea , aku tak cari pasal dengan orang , orang yang block aku . well , bukan nak salahkan orang tu , yeah , mungkin salah aku jugak . tapi salah aku ? kenapaaa ? haha

tapi tu lah kan , STALKERS LOVE TO STALK . in no matter what , mesti nak stalk jugak ape aktiviti dia . mengaku je laa , korang pun mungkin buat benda yang sama macam aku . lagi lagi bila kau dalam keadaan tak tahu pape , dan kena block tak tentu hala . mesti kau nak tau ape salah kau dah buat kan kan ?

and bila dah desperate sangat , mesti kau akan buat dua tiga akaun Facebook sebab nak jadi stalkers yang tak dikenali , konon konon orang lain , padahal orang yang sama je . letak profile picture pulak , gambar bukan kauuu , ahaha . apa point ? dah takde hidung eaa ? tapi , aku tak buat lah benda macam tu . malas lah kan nak control dua tiga akaun facebook . facebook pun makin lama makin boringggg dan lagi aku menyampah bila facebook sekarang dah jadi medan politik .

politik politik jugak lah , tapi kalau kau budak budak kecik lagi , sekolah pon tak habis , sibuk cakap pasal politik , aku rasa , eeeuuuu , kau teruk lah budak . ape kau tau ? lepas tu sibukk nak memaki hamun negara sendiri , pemimpin negara bagai . LOL . hentikan lah , aku rasa nak muntah T_____T

ouh , baru je rasa macam nak meluahkan perasaan kat sini . perasaan yang tak best , tapi sekarang nie , mood dah bertukar . dah jadi best pulak , rasa nak gelak gelak je haa . berbincang pasal bbq enam atas dua pon boleh menyimpang tajuk pergi lari tak berapa nak jauh lah kan . tapi , tetap pening T______T


ouh yes , semalam aku pergi dating dengan cik sayanggg   menghabiskan masa , haha sweetttt gila , duduk kat tepi pantai malam malam , ouh tak berapa nak malam lah . tapi sekejap je , sebab .... dah malam , and he should send me home earlier . i give him coklat tiramisu Beryl's , tapi kitorang makan sama sama , ahaha . dia cakap aku makan banyakkkk . mana ada banyak lah , eee T_____T


uhh , susah lah camnie kalau makin hari makin sayanggg . nanti bila dah jauh camane lah kan kan ? heaven betul rasa bila segala masalah dah berlalu dari hidup aku nie . kalau tak , pening kepala otak aku lah . grrr . rasa tak tenang langsung hidup nie , macam orang tuh kata MAAF BUKAN PENYELESAI SEGALANYA . yes , memang tak ... dan aku tak nak segala masalah tuh berulang lagii , cukup lah . penat ouh .

just , be strongg Lea . insyaALLAH segalanya akan baikbaik sahaja :)


okay , sekarang nie dah tengah malam , dan tibatiba angin kuat . ribut ouh , takutnye nak tido sorang sorang .. 

No comments: