Saturday, June 18, 2011

HAPPY FATHER ' S DAY !

hye you .

HAPPY FATHER ' S DAY .
especially for my dearest daddy !
and for you dad , too .. people :) actually , aku confuse sket lah kan . hari bapa nie sebenarnye hari nie ke esok ? hee , tapi takpe lah kan . sebab dah celebrate . i ' m appreciate my dad a lott . how bout you , people ? 
i ' m trying too be a good daughter to them , keep trying again and again . i wanna see them happy , smile , and happy again . woahh , haha . 







celebrate kat Pizza Hut je . okay lah kan . dah lama tak makan kat Pizza Hut , sorry eh , Nor .. ayah kata , tunggu kau balik krgg kite pegi makan lagi . hee , jangan sakit hati pulak . haha :D 
aku belanje nie , special for my mum and dad .
pizza pilihan kami : CHEESY POPS : succulent tempura king prawns && double - layered , cheese - stuffed crust with morre cheese ! 
ngahha , tak habis makan , sebab masing masing perut kecik . makan sket je , dah kenyang gilaa kot .  


then , tadi aku beli novel baru . VALENTINA NERVOSA . kali nie , aku beli novel nie sebab tajuk dia . hee , bukan sebab cover dia . hee , pelik pelik je aku nie kan ? biase lah . special edition memang camnie . untung lah :)

'' saya rasa , wanita paling matang bila putus cinta . mereka tahu diri dan sedar tentang realiti . ''

'' Well , kalau nak main jigsaw puzzle , biasanya kita tak jumpa piece yang sesuai . kena try banyak kepingan untuk ' piece ' dan sesuaikan dengan yang dah siap , kan ?

point being ?

'' hubungan pun macam tu , Maya . ''

antara sinopsis novel VALENTINA NERVOSA nie . macam best je kan ? hee aku tak sempat bace ape pun lagi . plastik novel pun tak koyak lagi nie , haa :)


hee , kasut flat aku warne pink yang meriah punye pink . haha . apesal ntaa aku pilih warne tuu ==' 
lawa lah kott ? sure tak hilang lagi lepas nie . hee :)

No comments: