Saturday, April 16, 2011

Storie Of Backstabber .

hello people , hello readers , hello followers .
gud morningg and assalamualaikum :)
have a great day today !


entri pagi . yeah disebabkan tak de ape nak buat pagi saturday nih kan .
so , aku bangun dengan bersemangat nak update entry lepas aku lupa nak update entri untuk malam tadi . yeah seriously aku lupa nak update sedangkan aku dah log in blogg . ahahaha lastlast aku tengok jam , woahhh dah pukul 1230 pagi . gile kentangg . actually , aku nak update entri before 1200 tengahmalam . sebab .. entah laa . err , hari nih korang buat ape je ha ? actually kan , hari nih ada PC Fair , tapi aku tak pegi pon . aku nak pegi dengan sappe .
T______T

plus , mesti ramai oranggg , memanglah boleh pegi sorangsorangg tapi nanti kalau kena culik camane ? ahaha kotkot balik je dah berduaa dah . ahaha :P
berdua dengan siapa ? dengan sapesape lah yang sudi . ahaha sounds desperate yeah .
sebenarnye kan , aku tengah ..





























cari someone that willingly to be ..























my .. bestfriend !
ahaha . ye , aku tengah mencari kawan baikkk yang boleh teman aku pergi sana sini , yang tak cancel kan program last minutes , yang perangai gilaguli sukasuki macam aku gak , yang happenning , yang suka makan , suka bebel , suka cakapcakap , suka gelakgelak . aku mencari mereka yang seperti itu .


ye , bukan aku takde kawan macam tuh before nih . ada .. tapi sekarang nih semua dah sibuk dengan hal masingmasing . sometimes , tak inform kat aku pun aktiviti aktiviti yang berlaku , pape je lah . still lagi nak berahsia . yeah , memang rahsia tuh hak peribadi . tapi kalau dengan orang lain boleh pulak cerita pasal tuh , time dengan aku .. sume tak nak cakap . yeah , mungkin aku yang tak boleh simpan rahsia . that ' s why aku je yang selalu alone . ahaha . kasihan kat aku kan ? takpe lah , maybe bukan sekarang aku akan dapat bestfriend tuu , satu hari nanti , maybe :)

tapi , aku taknak lah jenis kawan yang backstabber .
aku pernah gak ada kawan macam nie . kawan baik kott . tapi gila punya backstabber . putus kawan , kawan balik , putus kawan && kawan balik sampai sekarang . aku pun dah malas nak ingat , tapi bila ingat balik benda nih , rasa macam nak bunuhbunuh kau je kan , rasa macam nak rendam kau dalam air 24jam , tapiiii sayang sebagai kawan aku kat kau melebihi segala galanya . walaupun sakit hati yang aku dapat , aku cuba gak lagi think positive . bila sampai satu masa aku dah tak tahan , kenalah kau maki hamun dari aku . sorry . susah dapat kawan backstabber macam tuh , hidup aku jadi huru hara . backstabber tak kan pernah tengok hidup orang lain bahagia suka gembiraa , ada je point nak buat someone drop , menangis . walaupun dah lama berlalu , aku tahu , benda macam nie akan berulang balik terjadi kat aku satu hari nanti . even aku tak mintak . aku harap tak berlaku lagi . hopefully , aminn . 



heyy , aku rasa pagi ni indah betul lah . cuaca mendungg , angin kuatt , aku dapat tengok daundaun kering berterbangann , ahaha aku sangat sukaa keadaan macam nie :)
ouhh bestnya bestnya !
i loike .

No comments: